سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

گفت و گو با بانوی فوتبالیست اهل روستای «گلار» لارستان

پایگاه خبری «دی اسپورت» مصاحبه ای با بانوی فوتبالیست اهل روستای «گلار» لارستان انجام داده است. به میلاد لارستان به نقل از ” گزارش دی اسپورت ” ، متولد ۱۳…

پایگاه خبری «دی اسپورت» مصاحبه ای با بانوی فوتبالیست اهل روستای «گلار» لارستان انجام داده است.

به میلاد لارستان به نقل از ” گزارش دی اسپورت ” ، متولد ۱۳ فروردین سال ۱۳۸۲ در روستای گلار لارستان استان فارس که خیلی زود پله های ترقی را در یک سال و نیم طی نمود و به آنچه که در همان ابتدای راه می خواست رسید.

دختری با هوش و با استعدادی که اگر فرایند حرفه ای را رعایت کند خیلی زود پیراهن تیم ملی کشورمان را نیز بر تن خواهد کرد. صحبت از حلیا صادقی سنگربان شماره یک تیم فوتبال لران زاگرس فارس است که از استعدادهای ناب فوتبالی در بین بانوان است که اگر بهاء بیشتری به این قشر داده شود حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

در ادامه حرفهای جوانترین سنگربان لیگ برتر را می خوانیم :

حلیا چطور شناخته شد؟

این دروازه بان کوچولوی ما ابتدا در تابستان ۹۶ توسط خانمها علوی و نصر شناسایی شدند و در مسابقات آموزش و پرورش استان شرکت کرد و درخشید و همان جا به تیم منتخب فارس دعوت شد در در مسابقات کشوری چشم مربیان استعدادیابی تیم ملی را گرفت و به تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت شد و در حین نوجوانانی به سطح اول فوتبال بانوان ، تیم خلیج فارس شیراز راه یافت.

فقط یکسال و نیم حرفه ای کار می کنم

حلیای ما می گوید فقط یک سال و نیم است که فوتبال را شروع کردم اما به طور حرفه ای و اصولی گذراندم که تمرینات منظم و خوبی در دستور کارم بود و سخت گیری های که کادر فنی انجام می دادند عاملی شد تا خیلی زود بتوانم به شرایط ایده آل برسم.

می خواهم بهترین گلر ایران بشوم

او آرزوی بهترین ها را در سر می پروراند. حلیا ادعا می کند و می خواهد بهترین سنگربان سرزمینم بشوم و از این رو می گوید : تمرینات منظم و حرفه ای ام را ادامه خواهم داد تا به آرزوهای که در فوتبال جز اهدافم است را برسم و در این راه از باتجربه های فوتبال نیز کمک خواهم گرفت.

صادقی : بر خلاف میل باطنی ام دروازه بان شدم

حلیا در این بخش به نکته جالبی اشاره می کند و اینکه از همان ابتدا هیچ علاقه ای به پست دروازه بانی نداشت ولی مربی اش خانم نصر به اجبار وی را درون دروازه قرار می دهد و می گوید تو باید گلر باشی و در غیر اینصورت حق شرکت در تمرینات را نداری که حلیا در ادامه می گوید : از این کار پشیمان نیستم بلکه خیلی خوشحالم و از مربی خوبم نیز تشکر می کنم.

آدم خونسردی هستم و این به من خیلی کمک می کند

به قولی خیلی ریلکس است. فقط کافی است یکبار بازی او را تماشا کنید و حرکاتش را در زمین با دقت زیر نظر بگیری ، فکر نمی کنید که ۱۶ ساله است که اینطور پخته و با تجربه بازی را مدیریت می کند.

حلیا خود در این باره می گوید : در مجموع آدم خونسردی هستم و درون دروازه اول توکل به خدا و بعد اعتماد به نفس بالای که دارم مهمترین خصلت های من است که از این حیث موفق عمل کرده ام.

پاک و بی ریا مثل نگین پاکدل

در حین جوانی مربی باتجربه و حرفه ای است که به خوبی از تجارب گرانبهای این مربی استفاده می کنم و از اینکه در کنار ایشان کار می کنم خیلی خوشحالم و مطمئنم تیم با ایشان مسیر موفقیت را طی خواهد کرد که باید به این دسته مربیان بومی بهاء بیشتری داد.

تیم ملی یکی از اهداف مهم فوتبالی من است.

یکی از آرزوهای صد در صدی من رسیدن به پیراهن تیم ملی بزرگسالان کشورمان است که خوشبختانه در همین ابتدای راه موفق شدم به تیم ملی زیر ۱۶ سال کشورمان راه پیدا کنم و دوست دارم در تمامی رده های تیم ملی بازی کنم.

لیگ یازدهم اولین تجربه من است.

حلیا می گوید : لیگ بزرگسالان که بالاترین سطح فوتبال بانوان است اولیم تجربه من است و تا الان دو کلین شیت داشته ام که از این حیث خوشحالم و قطعاً این روند را ادامه خواهم داد.

صادقی : بر خلاف میل باطنی ام دروازه بان شدم

امتیاز دیدار با سپیدار حیاتی است

لران زاگرس فارس در هفته هجدهم در ورزشگاه پارس شهر شیراز به مصاف سپیدار مازندران یکی از دو تیم در خطر سقوط می رود که سنگربان شماره یک این تیم شیرازی در این خصوص می گوید : این یکی از مهمترین بازیهای فصل ما است که اگر سه امتیاز بازی را کسب کنیم کاملاً از منطقه خطر و سقوط دور خواهیم شد.ولی من بخاطر امتحاناتم نمی توانم در این بازی شرکت کنم ولی برای هم تیمی هایم آرزوی موفقیت دارم.

تیم منتخب هفته کمک شایانی به مربیان تیم ملی خواهد کرد

حلیا معتقد است که انتخاب بهترین های هفته از سوی دی اسپورت می تواند کار مربیان تیم ملی را راحت کند تا بهتر ستاره های لیگ را شناسایی کنند و من خیلی خوشحالم که با وجود دروازه بان های بزرگی که در لیگ بازی می کنند دو هفته پیاپی به عنوان بهترین دروازه بان هفته انتخاب شدم که جا دارد از کارشناسان این سایت تشکر کنم.

صحبت پایانی :
در این راه که یکسال و نیم طول کشید خیلی ها به من کمک کردند که از همه آنها سپاسگزارم ولی تشکر ویژه از پدر و مادرم که من را حمایت کردند.

گفتگو : محمد زائری

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “گفت و گو با بانوی فوتبالیست اهل روستای «گلار» لارستان”

  1. اوزی گفت:

    گلار. روستایی. در بخش. اوز. می. باشد

  2. لاری گفت:

    گلار از توابع اوز با مردمان فهیم می باشد وحلیا افتخاریست برای منطقه لارستان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین