پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اردوی تفریحی کانون فرهنگی هنری بانوان «زاهدمحمود» در لار

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری اردوی تفریحی واحد خواهران کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) روستای زاهدمحمود در گلزار شهدای لار خبر داد. به گزارش میلاد…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری اردوی تفریحی واحد خواهران کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) روستای زاهدمحمود در گلزار شهدای لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت هدف از برگزاری این اردوی یک روزه را ترویج فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد و گفت: تعداد ۳۰ نفر از اعضای گروه سرود و فعالان واحد خواهران کانون فرهنگی امام حسین(ع) زاهدمحمود، اردوی خود را در گلزار شهدای لار برگزار و در کنار قبور مطهر روزه خود را افطار کردند.

وی با بیان اینکه مقصد بعدی این اردو، مرقد شهدای گمنام شهرمان بوده است، افزود: تقويت باورهاي ديني و ملي كه امروزه جزو اصلي‌ترين مسائل اعتقادي و فرهنگي به حساب مي‌آيد و در رديف مهمترين وظايف ما است، از جمله مواردي است كه با معرفي و تعميق شخصيت، منزلت، عقايد و آرمان‌هاي ناب آن بزرگواران در سطحي فراگير تحت تأثير قرار مي‌گيرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس تصریح کرد: اين مفاهيم اثرگذار و حركت‌آفرين قادراند تا فضاي يك جامعه را به‌صورت گسترده تحت تأثير قرار دهند و والاترين بركات را براي آن به همراه داشته باشند.

اخوت، روستای زاهدمحمود را یکی از روستاهای محروم لارستان دانست و افزود: این روستا به همت کانون فرهنگی هنری مسجد خود توانست در سال ۹۷ حائز رتبه‌های برتر کشوری در موضوعات فرهنگی هنری شود که نشان از عظمی والا و پتانسیلی عظیم در جوانان و نوجوانان مناطق محروم است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین