شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

بازدید مشاور وزیر ورزش و جوانان از طرح های نیمه تمام لار

مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی کشور صبح روز بیست و هشتم خردادماه ۹۸ از پروژه های نیمه تمام…

مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی کشور صبح روز بیست و هشتم خردادماه ۹۸ از پروژه های نیمه تمام لار بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان رئیس ورزش و جوانان لارستان در این خصوص به خبرنگار واحد روابط عمومی این اداره گفت: با هماهنگی های صورت گرفته دکتر جعفرپور با وزیر ورزش و جوانان، خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی کشور با حضور در لار از طرح های نیمه تمام این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه ها قرار گرفت.

محمدحسن طیبی اظهار داشت: مشاور وزیر از استخر شهر قدیم لار، زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید دانشیار، آکادمی بین المللی تنیس روی میز لار و همچنین مجتمع علمی فرهنگی ورزشی سه هزار نفری منیری بازدید کرد و قرار شد این طرح ها با همکاری نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان فارس تکمیل شود.

وی ادامه داد: در این بازدید روزبه زورقی معاون مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی کشور و خداکرم کریمی معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان فارس، خسرو ارتقایی را همراهی کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین