شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیشرفت 80 درصدی پروژه گازرسانی 115میلیارد تومانی بیرم و صحرای باغ

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی گازرسانی به بخشهای صحرای باغ و بیرم، گفت: تاکنون برای اجرای عملیات ۴۰۰ کیلومتر شبکه گذاری، ۷۰ میلیارد تومان توسط…

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی گازرسانی به بخشهای صحرای باغ و بیرم، گفت: تاکنون برای اجرای عملیات ۴۰۰ کیلومتر شبکه گذاری، ۷۰ میلیارد تومان توسط دولت هزینه شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات گازرسانی به بخش های بیرم و صحرای باغ با حضور جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، غلامعباس حسینی مدیر عامل شرکت گاز استان فارس، احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری، سید احمد قتالی امام جمعه عماد شهر، احمد دلاور و روح الله بامداد  بخشداران صحرای باغ و بیرم، اعتمادپور رییس شرکت گاز لارستان و جمعی از مسئولین محلی در دفتر امام جمعه عمادشهر برگزار شد.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خواستار تسریع در گازرسانی به بخش های بیرم و صحرای باغ لارستان شد.

حسنی با اشاره به رویکرد دولت در توسعه خدمات رسانی بیشتر به بخش ها و روستاها، خواستار تخصیص اعتبارات استانی در تسریع روند گازرسانی به این بخش ها و روستاهای آن شد.

وی بار دیگر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و موانع موجود در بخش ها و روستاها ادامه داد: انتظار است در حاضر که پیمانکار جدید عملات گازرسانی به بخش های بیرم و صحرای باغ مشخص شده است هر چه سریعتر این طرح به اتمام برسد تا باعث خوشحالی مردم شود.

حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این نشست با بیان اینکه با توافقات انجام شده در مرکز استان درصدد حل موانع و مشکلات گازرسانی به بخش های بیرم و صحرای باغ هستیم، گفت: با تلاش و پیگیری های فرمانداری و نماینده مردم مکاتبات انجام شده، پروژه گازرسانی به بخش های بیرم و صحرای باغ و توافقات لازم برای اجرای آنها انجام شده است.

گفتنی است تاکنون ۵۰۵ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در ۲ شهر بیرم و عمادشهر و ۲۸ روستای آن در نظر گرفته شده است  که ۴۰۰ کیلومتر آن اجرا و ۱۰۵ کیلومتر شبکه گذاری گاز و احداث ۱۱ ایستگاه باقی مانده است و  بیش از ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد.

اضافه می گردد که برای اتمام کامل این طرح عظیم  ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه می شود، که تاکنون برای اجرای عملیات ۴۰۰ کیلومتر شبکه گذاری، ۷۰ میلیارد تومان توسط دولت هزینه شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین