چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید مدیرکل زندانهای فارس از پروژه های عمرانی زندان لارستان

مدیر کل زندانهای فارس از پروژه جدید بند ۳ زندان ، مسجد و مجتمع رفاهی خیر ساز حضرت زینب (س) بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه…

مدیر کل زندانهای فارس از پروژه جدید بند ۳ زندان ، مسجد و مجتمع رفاهی خیر ساز حضرت زینب (س) بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندانها و اقدامات تأمینی تربیتی کشور، سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان های فارس با حضور کیشانی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت ، سرهنگ فرحناکی فرمانده یگان حفاظت ، نعمتی رئیس اداره حفاظت و فیّاض بخش مسئول مددکاری اداره کل زندانهای فارس از زندان لارستان بازدید کردند.

مدیر کل زندانهای فارس در این دیدار از تمامی قسمتهای مختلف زندان بازدید و با کلیه زندانیان دیدار چهره به چهره انجام دادند.

سید حشمت الله حیات الغیب گفت: اقدامات خوب و مناسبی در زمینه های فرهنگی ؛ بهداشت و درمان و رفاهی زندان انجام شده و میزان رضایتمندی زندانیان ، نشان از زحمات آقای بهزادی و کلیه همکاران ایشان می باشد و از فعالیت های مدیر عامل و اعضای انجمن حمایت از زندانیان لارستان قدردانی کرد.

مدیر کل زندانهای فارس در مورد ارتقای امنیت پایدار در زندان، پیگیری پرونده زندانیان بلا تکلیف ، ساخت اندرزگاه جدید و آسایشگاه پرسنل تاکید کرد.

در پایان این دیدار مدیر کل زندانهای فارس از پروژه جدید بند ۳ زندان ، مسجد و مجتمع رفاهی خیر ساز حضرت زینب (س) بازدید و با رئیس دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب لارستان دیدار و در رابطه با پیگیری پرونده زندانیان تحت قرار و بلا تکلیف گفتگو کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازدید مدیرکل زندانهای فارس از پروژه های عمرانی زندان لارستان”

  1. شهروند اوزی گفت:

    موقعی که زندان از مردم ومسولین بخش اوز در کارهایی مانند ازادی رندانیان وجشن گلریزان وساخت مسجد واقامتگاه برای زندان از مسولین بخش اوز دعوت میشود اما در این عکس از هیچ مقام ومسول بخش اوز دیده نمیشود چرا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین