شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری نخستین جشنواره «نغمه‌های قرآنی» استان فارس در لارستان+پوستر

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: نخستین جشنواره قرآنی در مسیر نور ویژه خواهران در دو بخش همخوانی قرآن و بخش ویژه رسانه‌ای در لارستان برگزار می‌شود….

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: نخستین جشنواره قرآنی در مسیر نور ویژه خواهران در دو بخش همخوانی قرآن و بخش ویژه رسانه‌ای در لارستان برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت اظهار داشت: به منظور ترویج و تکریم قرآن کریم و مأنوس شدن کلام الهی و اشاعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادهای هنری قرآن و ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان شهرستان برای ورود جدید به عرصه فعالیت‌های فرهنگی قرآنی و نیز ایجاد رقابت سالم و روحیه نشاط و شادابی، برای نخستین‌بار جشنواره نغمه‌های قرآنی در مسیر نور استان فارس به همت پایگاه مقاومت و کانون امام جعفرصادق(ع) و گروه هنری مصباح‌الهدی (خواهران) لارستان با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره گفت: گروه‌ها در بخش هم‌خوانی قرآنی (قرائت تحقیق) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و هیأت داوران از میان گروه‌های شرکت‌کننده شهری و روستایی ۳ گروه برتر را انتخاب می‌نماید.

این مسئول تصریح کرد: در بخش ویژه رقابت در بخش رسانه‌ای و تصویری نیز، شرکت‌کنندگان می‌توانند کلیپی را با موضوع آیات تلاوت‌شده‌شان مهیا کنند، سپس در روز جشنواره پس از بررسی و انتخاب توسط هیأت داوران از اثر برتر در این بخش نیز تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۸ تیرماه تعیین شده و سطح پوشش این مسابقات را پایگاه‌ها و کانون‌های مساجد جنوب فارس (لارستان) در بر می‌گیرد و تاریخ برگزاری جشنواره قرآنی نیمه اول شهریورماه است.

اخوت تصریح کرد: این طرح که توسط جوانان خواهر گروه هنری مصباح الهدی از کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) ارائه شده است در حال پیگیری است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین