جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گسترش می‌یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: رشته‌های دانشگاهی واحد لارستان به‌منظور ارتباط دانشگاه با صنعت گسترش می‌یابد. به گزارش میلاد لارستان، مهدی زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا،…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: رشته‌های دانشگاهی واحد لارستان به‌منظور ارتباط دانشگاه با صنعت گسترش می‌یابد.

به گزارش میلاد لارستان، مهدی زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره گسترش رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار كرد: تصویب رشته‌های دانشگاهی كارشناسی و كارشناسی ارشد به‌منظور ارتباط مراكز دانشگاهی با صنعت به عنوان سیاست راهبردی این دانشگاه با قدرت هرچه بیشتر ادامه خواهد یافت و با وجود استادان توانمند و موفق در رشته‌های مختلف در این واحد دانشگاهی لازم است تدابیری اندیشیده شود تا از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده شده و دانش نخبگان و استادان این واحد دانشگاهی در اختیار دانشجویان و دانش‌پژوهان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا كارگروهی متشكل از همكاران هیئت علمی و كادر اداری و آموزشی تشكیل شده تا علاوه بر بررسی نیازهای علمی منطقه لارستان بزرگ و ظرفیت‌های موجود در این واحد، رشته‌های مورد نیاز را شناسایی و برای اخذ مجوزهای مربوط اقدامات لازم انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بیان كرد: لازم به ذكر است در این خصوص، این دانشگاه توانسته است در مدت چند ماه گذشته با پیگیری‌های قانونی در چارچوب مقررات اداری و آموزشی، مجوز پذیرش دانشجو در رشته‌های آموزش زبان انگلیسی و علوم ورزشی در مقطع كارشناسی و رشته فیزیولوژی ورزش كاربردی در مقطع كارشناسی ارشد را اخذ كرده تا نیاز جامعه لارستان برای تحصیل علوم جدید در این منطقه را پوشش داده و گام مؤثری در توسعه علمی این شهرستان بردارد.

وی با تشكر از سیروس فارسی معاون علمی و حسین همایون فرد كارشناس ورزشی واحد لارستان به‌دلیل تلاش‌های صادقانه و پیگیری‌های لازم در این زمینه گفت: امیدوارم با همكاری مسئولان و ریاست دلسوز استان و سایر مسئولان خدوم سازمان مركزی، شرایطی فراهم شود تا با توجه به امكانات و ظرفیت‌های منحصربه‌فرد این واحد دانشگاهی، شاهد رشد و گسترش رشته‌های بیشتر در این واحد دانشگاهی باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین