پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

آمادگی بنیاد نیک اندیشان هاشمی در توسعه فضای فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

 به‌منظور استفاده از ظرفیت‌ها و كمك خیّران شهرستان لارستان اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور در بنیاد نیك‌اندیشان هاشمی‌زاده لارستان با مدیرعامل این مجموعه دیدار و…

 به‌منظور استفاده از ظرفیت‌ها و كمك خیّران شهرستان لارستان اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور در بنیاد نیك‌اندیشان هاشمی‌زاده لارستان با مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفتگو كردند. در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با قدردانی و تشكر از خدمات ارزنده این مجموعه بزرگ اظهار كرد: امروزه خدمات و آثار خیر این بنیاد در تمام استان و حتی كشور نمایان شده به‌گونه‌ای که این آثار زبانزد خاص و عام است. مهدی زارع ادامه داد: این واحد دانشگاهی به عنوان یك مجموعه علمی، فرهنگی و ورزشی تمام‌عیار، انتظار دارد از کمک‌های خیران لارستانی بی‌بهره نمانده و با جذب کمک‌های مالی و معنوی این عزیزان، نقش مهمی در توسعه ارزش‌های اسلامی و اعتقادی داشته باشند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا  زارع  اضافه کرد: امروز ما برای ادامه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خود و به تبع آن راه‌اندازی رشته تربیت‌بدنی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، نیازمند ورود خیران برای تجهیز سالن ورزشی مرحوم آیت‌الله آیت‌اللهی و سالن فرهیختگان و در ادامه زیباسازی محوطه گلزار شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی هستیم و امید است این بنیاد، این موضوعات را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و خیران نیک‌اندیش را به این سمت هدایت کند.

در ادامه مدیرعامل بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی‌زاده لارستان نیز گفت:  این بنیاد آمادگی دارد که خیران را برای ورود به این حیطه هدایت کرده و زمینه مناسبی را برای ارتباط بیشتر با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان فراهم کند. منصور اسماعیلی با تشریح فعالیت‌های موفق این مجموعه بیان کرد: استفاده بهینه از کمک‌های خیران سبب جذب بیشتر کمک‌های مالی نهادهای دولتی شده است و به عبارت دیگر، این بنیاد به‌عنوان یک عامل محرک برای جذب هرچه بیشتر کمک‌های مالی این نهادها در راستای توسعه شهرستان لارستان، استان و حتی دیگر استان‌ها موفق بوده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آمادگی بنیاد نیک اندیشان هاشمی در توسعه فضای فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان”

  1. جوکاری بنارویه گفت:

    کاش دید مسؤلین بنیاد نیک اندیشان بالاتر میرفت و خارج از لار هم کار میکرذند من به شخصه بخاطر کارهای بزرگ ازشون ممنونم ولی روستاها وشهرهای اطراف لار هم از این سفره پر برکت خیران بی بهره نذارید..‌تمام مدارس لار نمازخانه وامکلنات اضافه دارند ولی مدارس اطراف سراغ دارم درتعمیر سرویس سی ساله مانده بخاطر ضعیف بودن مردم روستا و شهر خودش

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین