شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار اعضای شورای شهر جویم با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

شهردار و برخی از اعضای شورای شهر جویم با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با رئیس واحد دیدار و گفتگو کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری…

شهردار و برخی از اعضای شورای شهر جویم با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با رئیس واحد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا، حسین نجفی، شهردار جویم، ضمن تشکر از رئیس واحد و تلاش های وی به منظور گسترش علم و دانش در منطقه لارستان اظهار کرد: جویم، شایسته و نیازمند تشکیل و تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی  بوده و تاسیس این مرکز می تواند نقش مهمی در توسعه دانش و پژوهش در این منطقه مهم ایفا کند.

 شهردار جویم، ادامه داد: شهرداری جویم به همراه دیگر مسئولین و معتمدین شهر آماده هستند تا خدمات و اقدامات لازم را جهت تاسیس یک مرکز دانشگاهی شناخته شده یا دانشکده ای زیر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان انجام دهند.

در این جلسه، دکتر مهدی زارع ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای شهر جویم و دغدغه های آنان در این خصوص گفت: تاسیس و یا ارتقا یک مرکز دانشگاهی تحت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، موضوعی سازمانی است که باید پس از طریق طی کردن پروسه و فرایند سازمانی انجام شود و این واحد با توجه به سابقه تاریخی شهر جویم و حضور نخبگان فرهیخته علمی در این مکان، از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، ادامه داد: شهر جویم به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و ظرفیت های های بالقوه و بالفعل در زمینه های مختلف، قابلیت تبدیل شدن به یک مرکز علمی را داراست و در صورتی که زیرساخت ها و سایر شرایط لازم با کمک مردم و مسئولین شهر،برای تشکیل این مرکز علمی فراهم شود،امکان رایزنی با مقامات استانی و سازمان جهت تاسیس مرکزی تعریف شده در چارچوب سیاست های سازمان فراهم خواهد شد.

زارع، با بیان این موضوع که این واحد دانشگاهی با تمام توان، همکاری های لازم را برای طی شدن این فرایند مهم انجام خواهد داد، اظهار کرد: تاکید بر مقوله علم و دانش و تمرکز جدی بر فعالیت های علمی با مرکزیت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، لهذا در راه تاسیس این مرکز باید مواظبت کرد که ضمن وارد نشدن به حاشیه های فرصت سوز، از ظهور و بروز اختلافات پرهیز شود.

زارع، تصریح کرد: اگر بخواهیم یک مرکز خوب و در خور شهر جویم تاسیس کنیم؛ نیازمند به همدلی مردم جویم، بخشدار، مسئولین و اعضای هیات امنا هستیم تا فعالیت هایمان هدفمند شده و با هماهنگی امام جمعه شهر جویم و سایر مسئولین امر، جلسه ای برگزار و کارگروهی در خصوص پیگیری جدی مطالبات مدّنظر تشکیل شود.

در این جلسه، اعضای شورای شهر جویم نیز گزارشی از روند فعالیت های گذشته، به خصوص تخصیص زمین مناسب جهت تاسیس این مرکز دانشگاهی را ارائه داده و ظرفیت های موجود را جهت جذب نخبگان دانشگاهی تشریح، و خواستار اقدامات عملی جهت پیشرفت در این زمینه شدند.

خبرنگار: یزدانی

س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار اعضای شورای شهر جویم با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی لارستان”

  1. از جویم دلسوزانه میگویم گفت:

    در حال حاضر بیشتر مراکز کوچک دانشگاهی به علت کمبود دانشجو درحال تعطیلی ویا ادعام هستند بهتر است به فکر یک مرکز فنی وحرفه ای ویا یک هنرستان باشید ظرفیت دانشگاهای منطقه دیگر پر شده است وچندان ضرورتی ندارند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین