جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شرایط جدید دریافت وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده

سلمان مهرابی مدیریت معماری و شهرسازی از تسهیلات وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده خبرداد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان،  سلمان مهرابی…

سلمان مهرابی مدیریت معماری و شهرسازی از تسهیلات وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده خبرداد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان،  سلمان مهرابی با بیان اینکه هر فردی بتواند برای ساخت واحد مسکونی در داخل بافت های فرسوده پروانه ساختمانی دریافت کند، مشمول تسهیلات می شود ، افزود :ملاک تعداد تسهیلات پرداختی، تعداد واحدهای مندرج در پروانه ساختمانی اولیه صادره توسط شهرداری می باشد.

وی در خصوص میزان تسهیلات تصریح کرد : میزان سقف تسهیلات مشارکت مدنی دوره ساخت ارزان قیمت به ازای هر واحد مسکونی تولید شده ۴۰۰ میلیون ریال با نرخ سود  ۹ درصد تعیین شده است. در صورت درخواست متقاضی سقف این تسهیلات تا ۵۰۰ میلیون ریال قابل افزایش است که نرخ سود برای تسهیلات پرداختی مازاد برسقف تسهیلات مشارکت مدنی مذکور ۱۸ درصد ثبت می گردد.

مدیریت شهرسازی و معماری این اداره، با اشاره به اینکه فرآیند ثبت درخواست، بارگذاری مدارک تا مرحله معرفی به بانک مسکن صرفاً در سامانه تسهیلات به آدرس www.facibility.udrc.ir صورت می پذیرد ، ادامه داد : مراحل انجام کار از طریق این سامانه توسط متقاضی قابل پیگیری است و در صورت لزوم و یا بروز مشکل، مراتب به صورت پیامک به متقاضی اطلاع داده می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همشهریان محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر به حوزه مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل مراجعه نمایند.

س- ۲۱۰

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین