پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تحویل کودک ۶ ساله مفقود شده به خانواده اش در لارستان

کودک ۶ ساله مفقود شده توسط مرکز اورژانس اجتماعی لارستان به خانواده اش تحویل داده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اورژانس اجتماعی لارستان؛ صبح امروز…

کودک ۶ ساله مفقود شده توسط مرکز اورژانس اجتماعی لارستان به خانواده اش تحویل داده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اورژانس اجتماعی لارستان؛ صبح امروز ۲۷ مرداد ماه، دختر بچه ای شش ساله که دارای معلولیت خفیف ذهنی بوده و قادر به سخن گفتن نیست، بدون اطلاع خانواده از منزل خارج شده و از محدوده خانه دور می شود‌. خانواده کودک بلافاصله شروع به جست و جو نموده اما ‌از یافتن کودک بازمی مانند، نهایتا با کلانتری محل تماس گرفته و مفقود شدن فرزندشان را اعلام می کنند.

سپس طی تماس تلفنی از سوی کلانتری شهرقدیم مبنی بر پیدا شدن دختربچه ۶ ساله، مسول مرکز اورژانس اجتماعی (۱۲۳) در کلانتری حضور یافته و کودک را به مرکز اورژانس اجتماعی انتقال داد.

کارشناسان‌ تیم سیار مرکز در‌ محل پیدا شدن‌کودک حضور یافته و به بررسی و تحقیقات محلی پرداختند. پس از گذشت حدود چند ساعت بررسی از اهالی محل در نهایت یکی از عابران در اطراف بازار قیصریه کودک را شناسایی کرده و پس از تماس تلفنی موفق‌ به شناسایی خانواده شدند.

در نهایت والدین کودک که بسیار بیقرار نیز بودند در‌ مرکز اورژانس اجتماعی حضور یافتند و پس از اطمینان کارشناسان مرکز و دریافت مدارک و همچنین حضور در کلانتری و تکمیل صورتجلسه ، کودک به خانواده تحویل داده شد.

خبرنگار؛ سحرطاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین