شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

از ساخت کتابخانه تا احداث زمین های ورزشی و گازرسانی به بخشهای لارستان

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان از اجرای پروژه های ساخت کتابخانه، احداث زمین چمن مصنوعی و گازرسانی در نقاط مختلف لارستان اشاره کرد. به گزارش میلاد لارستان، علی اصغر علی…

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان از اجرای پروژه های ساخت کتابخانه، احداث زمین چمن مصنوعی و گازرسانی در نقاط مختلف لارستان اشاره کرد.

به گزارش میلاد لارستان، علی اصغر علی پور پیش از خطبه های نماز جمعه امروز  در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۸۶ پروژه با ارزش تقریبی ۲۶۸ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان با برشمردن مهمترین پروژه های آماده افتتاح، تصریح کرد: بهره برداری از بیمارستان مرحوم صالح پور، ساختمان نظام پزشکی، ساختمان خانه جوان، ۶ باب کتابخانه در سطح شهرها و روستاها و غیره می توان در زمینه افتتاح پروژه ها اشاره کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال پروژه هایی نظیر: احداث کارخانه آرد، احداث بندخاکی در روستاهای درزوسایبان و قلات عمادشهر و غیره نیز در سطح لارستان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی لارستان، ۱۷ پروژه به ارزش ۱۳۶٫۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: مهمترین این طرح ها در سال جاری رفع نقاط حادثه خیز، روکش های آسفالت جاده های اصلی و بزرگراهها، راههای روستایی، تکمیل روشنایی، تکمیل واریانت تقاطع بنارویه، احداث باند دوم از دهکویه تا گردنه دارابی، احداث باند دوم گراش به اوز می توان اشاره کرد.

وی در ادامه به تصادفات اخیر در محورهای مواصلاتی بالاخص محور لارستان-جهرم و پیگیری های انجام پذیرفته اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ۶ پروژه بزرگ به ارزش ۲۰۳.۷ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی در حوزه لارستان از جمله روکش آسفالت محورها، اجرای عملیات باند دوم لارستان  – جهرم قطعه اول (تونل وحدت و دسترسی های آن) و قطعه دوم ( تقاطع دبیران تا تونل وحدت) ، اجرای عملیات باند دوم لارستان – جهرم ( گردنه دارابی) ، اجرای عملیات باند دوم لارستان – بستک قطعه دوم از تنگ خور تا هرمود ، اجرای عملیات باند دوم لارستان- بندر عباس قطعه اول از لطیفی تا ۴ برکه و احداث تونل پاسخند در محور لار- بستک در دست اجراست .

علی پور به کلنگ زنی پروژه گازرسانی به بخش های جویم و بنارویه به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: توسعه گازرسانی به بخش بیرم و صحرای باغ به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان و بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هم در حال اجراست.

وی با بیان اینکه اجرای ایستگاه برق عمادشهر برای رفع مشکل ولتاژ به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در حال اجراست، افزود: پست برق لار ۳ به ارزش ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

این مسئوول  با ابراز خرسندی از پیشرفت های پزشکی و بهداشتی در لارستان، ادامه داد: پروژه مشارکتی درمانگاه هاشمی زاده با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و همچنین خرید دستگاه ct scan۱۲۸ اسلایس برای این درمانگاه که در استان فارس فقط ۲ دستگاه وجود دارد.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان به بهره برداری از بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: ساختمان غذا و داروی با اعتباری بالغ بر ۱٫۵ میلیارد تومان، ساختمان های معاونت بهداشتی و بهورزی با ۲٫۵ میلیارد تومان اعتبار در پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در حال ساخت است.

وی همچنین از اجرای ۸ پروژه زمین چمن مصنوعی فوتسال در بخش های مختلف لارستان به ارزش ۲٫۵ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: سالن ورزشی چند منظوره فیشور با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان، زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید دانشیار لار با ۳٫۵ میلیارد تومان، زمین بزرگ چمن فیشور با اعتبار ۳٫۵ میلیارد تومان در حال اجراست.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان با ابراز خرسندی از سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در منطقه لارستان، خاطر نشان کرد: در حوزه انرژی خورشیدی ۱۰ میلیون یورو به نرخ دولتی سرمایه گذاری در خطه لارستان صورت گرفته است.

علی پور با اشاره به پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به بخش خصوصی، بیان کرد: به روستاهای فاقد دهیاری و همچنین عشایرنشین ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای تأمین امنیت پایدار و زبانزد در خطه لارستان، تأکید کرد: لارستان در میان ۵ شهرستان بزرگ استان فارس در جمع برترین ها در زمینه شاخص های امنیتی قرار دارد.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان فارس، لارستان رتبه نخست را کسب کرده است، یادآور شد: در سال جاری در حوزه تقسیمات کشوری، روستای دهکویه به شهر ارتقاء یافته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین