چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ احداث سالن ورزشی روستای هرم لارستان به زمین زده شد

کلنگ احداث سالن ورزشی چندمنظوره روستای هرم بخش جویم لارستان در اولین روز از هفته دولت با حضور مسوولان سیاسی ورزشی این شهرستان به زمین زده شد. به گزارش میلاد…

کلنگ احداث سالن ورزشی چندمنظوره روستای هرم بخش جویم لارستان در اولین روز از هفته دولت با حضور مسوولان سیاسی ورزشی این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان، رئیس ورزش و جوانان لارستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این اداره با اعلام این خبر اظهار داشت: این سالن ورزشی چندمنظوره با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط خیراندیش روح الله رضایی تاسیس می شود.

محمدحسن طیبی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان لارستان هم چون سال های گذشته از دوم تا هشتم شهریورماه هم زمان با سالگرد شهیدان رجایی و باهنر برنامه های مختلفی را برگزار می کند، تصریح کرد: در هفته دولت امسال بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی برگزار و چندین طرح ورزشی افتتاح خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات والیبال، تنیس خاکی، بسکتبال، تنیس روی میز و دیگر رشته های ورزشی در ایام هفته دولت خبر داد و افزود: به منظور نهادينه كردن ورزش در بین اقشار مختلف مردم به خصوص كارمندان، مسابقات دارت کارکنان دولت در این هفته برگزار می شود.

طیبی در ادامه به افتتاح پنج پروژه ورزشی در لارستان اشاره کرد و بیان داشت: خانه جوان لار، استخر سرپوشیده شهدای غواص بخش بیرم و همچنین سه خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال در بخش های جویم و بیرم از دیگر طرح های ورزشی است که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین