پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز ساخت مزرعه پرورش و سم گیری از عقرب ایرانی در جویم لارستان

ساخت مزرعه پرورش تکثیر و سم گیری ازعقرب ایرانی در بخش جویم لارستان آغاز شد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛…

ساخت مزرعه پرورش تکثیر و سم گیری ازعقرب ایرانی در بخش جویم لارستان آغاز شد.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت با حضور احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، داود شفیعی بخشدارجویم، اعضا شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش، چند طرح عمرانی، زیربنایی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان ابتدا کلنگ احداث ساخت مزرعه پرورش، تکثیر و سم گیری ازعقرب ایرانی در بخش جویم لارستان را به زمین زد.

این پروژه به مساحت یک هکتار و به میزان سرمایه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال تا مرحله بهره برداری از محل بخش خصوصی به مسئولیت آقایان محسن افکاری و مهراب شیبانی کلنگ زنی شد.  در این مزرعه  ۱۹۰ هزار قطعه عقرب در محیط ۴ هزار متری پرورش،تکثیر و سم گیری خواهند شد و پروژه مذكور  در سه فاز به بهره برداری خواهد رسید. براين اساس  در هرفاز برای ۹ نفر و درمجموع برای ۲۱ نفر بصورت مستقیم شغل پایدار ایجاد گرديده و محصولات تولیدی،بخشی از نیاز دارویی کشور و صادرات را نيز تامين خواهد نمود. به گزارش ميلادلارستان فاز اول این مجموعه قرار است با سرمایه ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تا پایان سال ۱۳۹۸ به بهره برداری برسد.

مسئولین در ادامه میدان شهدا شهر جویم به نمایندگی از دیگر پروژه های های شهرداری جویم همگی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال را افتتاح کردند.

نمازخانه بوستان محمدی، آسفالت معابر شهری و پیاده رو سازی و موزاییک فرش بخشی از شهر، از دیگر طرح های شهرداری جویم بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین