شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مرحله نخست جشن عاطفه ها 7 و 8 شهریور ماه برگزار می شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: مرحله نخست جشن عاطفه ها امسال ۷ و ۸ شهریور برای حمایت از ۸۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد…

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: مرحله نخست جشن عاطفه ها امسال ۷ و ۸ شهریور برای حمایت از ۸۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد لارستان در پایگاه های سطح شهر و میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت: مرحله اول جشن عاطفه ها امسال ۷ و ۸ شهریور برای حمایت از ۸۰۰ دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد لارستان در پایگاه های سطح شهر و میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود.

دلاور با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها یکی از برنامه‌های این نهاد برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند است، تصریح کرد: امسال این جشن با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» به‌صورت دومرحله‌ای در شهریور و مهرماه برگزار می‌شود.

رییس کمیته امداد لارستان خاطر نشان کرد: هرساله در آستانه مهرماه کمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر و کتب درسی از محل منابع دولتی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند قرار می‌گیرد که کفاف همه مخارج آغاز سال تحصیلی آن‌ها را نداده و برای حفظ شان، عزت‌نفس و آبروی این فرزندان به مشارکت گسترده مردم نیکوکار لارستان نیازمندیم.

دلاور مشارکت فعال دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها را تمرینی برای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در میان آن‌ها عنوان کرد و گفت: مرحله دوم این رویداد بزرگ مهر و عاطفه، مهرماه در مدارس سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد لارستان در پایان ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه لارستان اضافه کرد: سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به صورت نقدی و کالا توسط مردم شریف لارستان در پایگاههای سطح شهر، نمازجمعه و مدارس، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه جمع آوری و بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت توزیع شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین