جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

23 و 24 شهریور جشن عاطفه ها در جویم برگزار می شود

مدیر کمیته امداد جویم و بنارویه از برگزاری جشن عاطفه ها در ۲۳ و ۲۴ شهریور خبر داد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار از جویم؛ جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها…

مدیر کمیته امداد جویم و بنارویه از برگزاری جشن عاطفه ها در ۲۳ و ۲۴ شهریور خبر داد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار از جویم؛ جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها صبح امروز با حضور نماینده بخشدار و سایر مسئولین بخش در بخشداری جویم برگزار شد.

نماینده بخشدار در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی شهر و شهردار به جهت فضاسازی مناسب در هفته دولت و دهه امامت و ولایت(اعیاد قربان و غدیر) انتقاد خود را نسبت به عملکرد ضعیف برخی ادارات در این ایام ابراز داشت و  گفت: هفته دولت متعلق به قشر و جناح خاصی نیست و این مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است.

بهادر رحمتی سپس به دستور کار جلسه اشاره و عنوان داشت که رسیدگی به وضعیت محرومین وظیفه همه ما است و با توجه به شروع مدارس و بضاعت بعضی خانواده ها در تهیه لوازم التحریر و کیف و کفش این وظیفه سنگین تر خواهد بود به همین جهت خواستار همکاری تمامی ادارات و نهادها با کمیته در برگزاری هرچه با شکوهتر جشن عاطفه ها هستیم.

در ادامه  مسئول کمیته امداد امام (ره) بخش های جویم و بنارویه در سخنانی اظهار داشت : با توجه به بازگشایی مدارس، برگزاری جشن عاطفه ها سنت خوب و حسنه ای است که هر ساله  در سطح کشور انجام می شود و امیدواریم امسال نیز همچون سالهای گذشته این جشن با همدلی و مشارکت مردم و مسئولین و با حضور بهتر نیک اندیشان برگزار گردد.

عبداله تقی زاده افزود: انتظار ما این است که هم شورای شهر و هم شهردار دلسوز جویم که همواره در کار خیر مشارکت داشته و دارند، امسال نیز مشارکت نمایند.

وی در ادامه تصریح نمود: هدف از ایجاد پایگاه فرهنگ سازی و مطرح کردن بعد فرهنگی قضیه است و از این پس نیز به جز جشن عاطفه ها تصمیم داریم شعبه های امداد و شورای کمیته امداد در بخش تشکیل دهیم.

حبیب قاسمی شهردار جویم نیز با اشاره به سنت حسنه نیکوکاری بیان داشت:اعتقاد من بر این است که کمیته امداد در روستاها و مرکز بخش نشستی با معتمدین و خیرین داشته باشد چرا که این طرح با برگزاری جلسه در مساجد و …می تواند در راستای کمک به نیازمندان مثمر ثمر واقع شود.

گفتنی است جشن عاطفه ها روز پنج شنبه ۲۳ شهریور در پایگاه های سطح بخش و جمعه ۲۴ شهریور در مصلی های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین