شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح و کلنگ زنی 3 پروژه آموزش و پرورش لارستان

  به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان شهرستان و معتمدان محلی ، مدرسه استثنایی امید شهر بنارویه افتتاح و بهره‌برداری شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان شهرستان و معتمدان محلی ، مدرسه استثنایی امید شهر بنارویه افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۰۰ متر مربع توسط یکی از خیراندیشان محلی با هزینه ای بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان ساخته شده و تجهیزات و انشعابات آن نیز توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیون تومان تامین شده است.

همچنین با حضور امام جمعه لارستان،نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رؤسای ادارات شهرستان و معتمدان شهر لطیفی مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت دو پروژه  آموزشی و فرهنگی در این شهر برگزار شد.

نمازخانه و سالن مطالعات آموزشگاه سمیه لطیفی که با ۱۶۵ متر زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان ساخته خواهد شد و تجهیزات سرمایشی، گرمایشی، صوتی و فرش این سالن نیز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان تأمین خواهد شد.

پروژه دیگر شهر لطیفی که کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد سالن چند منظوره شهید چمران بود که با زیربنای ۱۲۰ متر مربع توسط یکی از خیراندیشان محلی با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان ساخته و توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس نیز تجهیز خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح و کلنگ زنی 3 پروژه آموزش و پرورش لارستان”

  1. حیدر جوکاری گفت:

    سلام مبلغ ۵۵۰میلیون کمک نوسازی در ساخت مدرسه استثنایی بنارو یه بوده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین