جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری طرح کشوری “مانا” در لارستان

جلسه حمایت گیری طرح کشوری مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران “مانا” در پایگاه سلامت اجتماعی محله کهویه شهر لار برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان طرح مشارکت اجتماعی…

جلسه حمایت گیری طرح کشوری مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران “مانا” در پایگاه سلامت اجتماعی محله کهویه شهر لار برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران “مانا” توسط سازمان بهزیستی کشور و از مرداد ماه سال جاری توسط پایگاه های سلامت اجتماعی در کشور آغاز به کار کرده است.

این طرح با هدف پیشگیری و کاهش اسیب های اجتماعی در بین نوجوانان و از طریق ایجاد مشارکت به سبک نوین طراحی شده است.

با توجه به اینکه در عصر حاضر فرد گرایی در بین نوجوانان‌ گسترش یافته که منجر به کاهش تعاملات اجتماعی شده و این طرح بر ان بود که نوجوانان را با مسایل اجتماعی شهر و محله آشنا سازد.

همچنین نوجوانان ضمن آموزش نحوه حضور موثر در گروه های اجتماعی، مهارت های زندگی را نیز به نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان قشر مهم و تاثیر گذار آموزش دهد.

در این راستا طرح “مانا” در لارستان توسط موسسه پیشگیری از اسیب های اجتماعی “رویش ترنم مهر” لارستان با محوریت قرار دادن پایگاه سلامت اجتماعی محله کهویه (تحت نظارت اداره بهزیستی لارستان) در ۳ نقطه از شهر قدیم و طی ۱۰ جلسه جهت ۴ گروه از نوجوانان برگزار کند.

در پایان این جلسات با حضور مسولین در محله کهویه برگزار و نوجوانان دختر و پسر ۸ پروژه خود را در زمینه های مختلف آسیبهای اجتماعی از قبیل اعتیاد، عدم اعتماد به نفس، بهداشت، مشکلات محله و غیره ارائه کردند و مقرر‌ شد مسولین نیز در راستای عملیاتی شدن این پروژه ها حمایت های لازم را انجام دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین