جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

معاون وزیر کشور از طرح های 10 شهرستان فارس بازدید می کند

در دومین مرحله از سفر بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به فارس مسایل و مشکلات افزون بر ۶۰ پروژه عمرانی، زیربنایی و اقتصادی ۱۰…

در دومین مرحله از سفر بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به فارس مسایل و مشکلات افزون بر ۶۰ پروژه عمرانی، زیربنایی و اقتصادی ۱۰ شهرستان این استان بررسی خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، یدالله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر همین اساس سفر سه روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه جاری آغاز خواهد شد و طی آن از پروژه‌های شهرستان‌های مُهر، لامرد، گراش، لارستان، خنج، قیر و کارزین، فیروزآباد، فراشبند، جهرم و زرین‌دشت بازدید به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه بنا است در این سفرها از حداقل ۶۰ پروژه عمرانی، زیربنایی و اقتصادی بازدید و مسائل آنها بررسی شود اما قطعا این تعداد افزایش خواهد یافت.

او اظهار داشت: در مرحله نخست این سفر نیز که ۱۹ شهرستان استان مورد بازدید واقع شد مسائل و مشکلات ۷۵ پروژه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی اضافه کرد: همچنین همانند مرحله نخست در روز پنج‌شنبه در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار فارس، معاون وزیر کشور، فرمانداران ۱۰ شهرستان مذکور و همچنین مدیران کل به جمع‌بندی بازدیدهای انجام شد و رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های بازدید شده خواهند پرداخت.

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور شامگاه دوشنبه یازدهم شهریورماه به منظور بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی استان فارس وارد شیراز شد و طی پنج روز از طرح‌های عمرانی و اقتصادی ۱۹ شهرستان بازدید و مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین