سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید از دو پروژه مجمع خیرین سلامت لارستان

یکی از افتخارات شهرستان لار، فعالیت مستمر و موثر خیرین در عرصه ‌های مختلف است، خیرین این دیار با همکاری و همیاری چشمگیر خود نه تنها در شهر و روستا…

یکی از افتخارات شهرستان لار، فعالیت مستمر و موثر خیرین در عرصه ‌های مختلف است، خیرین این دیار با همکاری و همیاری چشمگیر خود نه تنها در شهر و روستا سبب آبادانی شده، بلکه با همت بلند خود ثمره و اندوخته ‌های یک عمر خود را در راه خدمت رسانی به همنوعان هزینه می کنند، این گونه فعالیت‌ها ستودنی و قابل تقدیر است، بخصوص در امر (سلامت) که  کمک شایانی به بالا بردن سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه دارد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت لارستان، از دو پروژه بهداشتی (مرکز خدمات جامع سلامت)  در کورده و بریز، که توسط خیرین در حال ساخت است، با حضور محتاجی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان، قادری از اعضای هیات مدیره مجمع، فزونی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت و هاشمی معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بازدید به عمل آمد.

مرکز خدمات جامع سلامت کورده با ۵۰۰ متر زیربنا و با مشارکت و همکاری ۵۰ درصدی خیِر در حال ساخت است که تاکنون ۳۵ درصد ساخته شده و معادل ۲۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان، ضمن بازدید از این پروژه مشکلات موجود در مسیر ساخت آن را نیز مورد بررسی قرار داد.

 خیِر این پروژه حاج نوروز موقر، می باشد که نمایندگان ایشان در این بازدید و دیدار حضور داشتند.

شایان ذکر است که ۵۰ درصد دوم هزینه های مربوط به ساخت پروژه از منابع دولتی و توسط دانشکده علوم پزشکی تامین خواهد شد.

 مسئولین حاضر، ضمن بازدید از این پروژه، از مرکز کنونی بهداشتی و درمانی کورده و خدمات ارائه شده در این مرکز نیز بازدید کردند.

همچنین ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت روستایی امام رضا (ع) در روستای بریز ، نیز با مشارکت ۵۰ درصدی یکی از خیرین این روستا، تکمیل و تجهیزات آن توسط دانشکده علوم پزشکی تامین خواهد شد. این هیات، ضمن بازدید از این پروژه و دیدار با حاج ابوالقاسم طاهری نماینده خیر پروژه (تنانی) از ایشان خواستند تا کار محوطه سازی و دیوارکشی مرکز نیز با همکاری خیرین انجام شود.

جهت ساخت این پروژه با ۵۰۰ مترمربع زیر بنا، تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان توسط خیر هزینه شده و ۲۵۲ میلیون نیز از اعتبارات دولتی جهت ساخت مرکز بریز از طرف دانشکده علوم پزشکی لارستان هزینه شده است.

خبرنگار: طاهری

 س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین