شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مدارس سما و دانشگاه آزاد اسلامي در جهت افق ترسيم شده رهبر انقلاب تلاش مي كنند

به مناسبت باز گشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد، مراسمی با حضور دانش آموزان دخترانه سما سطح يك و دو و خانواده هاي آنان به همت سما دانشگاه آزاد…

به مناسبت باز گشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد، مراسمی با حضور دانش آموزان دخترانه سما سطح يك و دو و خانواده هاي آنان به همت سما دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در سالن فرهيختگان اين واحد دانشگاهي برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا از لارستان، در اين مراسم كه برخي از مسئولين شهرستان لارستان نيز، حضور داشتند، مهدي زارع ضمن خوش آمدگويي به مهمانان حاضر در جلسه گفت: آغاز سال تحصيلي و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و عزاداري امام حسين(ع) را پيوندي مقدس مي دانيم و آرزو داريم كه آموزش دانش آموزان و دانشجويان در پرتو معرفت حسيني و ارزش هاي انساني و اسلامي انجام شده و اميد است آينده سازاني در تراز انقلاب اسلامي و ادامه دهنده راه پر بهجت شهداي دفاع مقدس داشته باشيم.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ضمن اشاره به اوج اعتلاي علمي امت اسلامي در قرون گذشته اظهار كرد: امروز بسياري از روشنفكر نماهاي سكولار در صدد هستند تا مبدا تمام علوم را به غرب نسبت داده و روحيه خودباوري و ارزش هاي اخلاقي و اعتماد به نفش را از جوامع اسلامي بگيرند.

زارع ، با بيان اين موضوع كه در اين شرايط وظيفه فرهيختگان جامعه است تا ضمن بيان واقعيت تاريخي، نقشه شيطان را نقشه برآب كنند، گفت: ما بايد دانشمنداني همچون ابوعلي سينا، ابوريحان بيروني و خوارزمي تربيت كنيم كه براي جستجوی علم، فرسنگ ها راه را طي كرده و علم را گمشده خود مي پنداشتند.

زارع خاطر نشان كرد: امروز به بركت علوم جديد و امنيت مثال زدني كشور، زمان و مكان در دنياي معاصركوتاه شده و علوم جديد در كوتاه ترين زمان و بدون توجه به فاصله زماني در اختيار ما قرار مي گيرد و اين در حالي است كه قدرت هاي سلطه گر در صدد هستند تا با تحريم هاي علمي، مانع شكوفايي و پيشرفت جامعه اسلامي ما شوند.

وی افزود: مدارس سما و دانشگاه آزاد اسلامي در جهت افق ترسيم شده توسط رهبر فرزانه انقلاب براي رسيدن به تمدن بزرگ اسلامي حركت مي كنند و اميد است كشور با اتكا به دانشمندان و فرزندان خلاق خود به قدرت برتر منطقه اي و حتي جهاني دست يابد.

رئيس واحد ضمن تشريح فعاليت هاي مدارس سما، گفت: امروز اين مدارس يكي از بهترين مدارس شهرستان بوده و طبقات فرهيخته و فرزانه منطقه، اين مدارس را براي ادامه تحصيل فرزندان خود انتخاب مي كنند كه لازم است با درايت مسئولين و معلمان اين مدرسه، اعتماد به وجود آمده حفظ شود.

سپس غلامعباس واحد پور ضمن تشكر از دانش آموزان و خانواده هاي آنان و همچنين رياست واحد و مسئولين شهرستان  بيان كرد: امروز به لطف خداوند و حمايت هاي مسئولين امر و دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، امكانات سخت افزاري و نرم افزاري قابل تحسيني در اين واحد دانشگاهي فراهم شده است كه دانش آموزان سما مي توانند به راحتي از آن استفاده كنند.

رئيس آموشكده سما لارستان، اضافه كرد: موفقيت هاي چشمگير  مدرسه سما بر هيچ كس پوشيده نيست و مي تواند به عنوان الگويي براي تمامي مدارس شهرستان باشد.

واحد پور، با اشاره به عدم امنيت در كشورهاي ديگرگفت: به بركت اين نظام مقدس و جان فشاني هاي دلير مردان دفاع مقدس، امروز در ايران اسلامي امنيت به نحوي برقرار است كه فرزندان ما با خيالي آسوده تحصيل كرده و كشور در توسعه و پيشرفت جدي قرار دارد.

وي در خاتمه با اشاره به پيشرفت هاي قرآني، فرهنگي و ورزشي دانش آموزان از آنان خواست تا با پشتكار و استفاده از تمامي امكانت فراهم شده در اين مجموعه علمي، آينده اي روشن را براي خود و ايران اسلامي رقم بزنند.

در اين مراسم، برنامه هايي همچون مداحي، پخش سرود و كليپ اجرا شد و  توسط معاون اداري مالي واحد كه خود از خانواده هاي معظم شهدا مي باشند، زنگ ماه مهر به صدا درآمد .

  س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین