شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مزین شدن انبارنفت لار بنام همکار شهید

 نام انبار نفت لارستان به نام همکار شهید”جلال بیمون نژاد”‌تغییر یافت.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی کریمی …

 نام انبار نفت لارستان به نام همکار شهید”جلال بیمون نژاد”‌تغییر یافت.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی کریمی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در مراسمی که به همین منظور تشکیل شده بود در جمع مقامات ومسئولین شهرستان لارگفت: مزین شدن انبارنفت لاربه نام تنها شهید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در هشت سال دفاع مقدس از افتخارات وموجب مباهات این شرکت می باشد.

  

مدیر منطقه فارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص(( ضرورت حفظ ونام شهدا در معابر واماکن)) افزود: برنامه تغییر نام انبار نفت لارستان از سال‌ها قبل از اولویت های منطقه در راستای ارزش نهادن به مقام شهدا وایثارگران بوده که با انجام مراحل قانونی وهماهنگی های لازم با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به نام شهید والامقام جلال بیمون نژاد تغییر نام داده شد .

مدیر منطقه فارس در دیدار با مادر وخانواده این شهید بابیان این موضوع که نام ویاد شهیدان مایه سربلندی ملت و انقلاب اسلامی است اظهارکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بخصوص منطقه فارس به داشتن چنین همکاران شهیدی به خود می بالاد وخودرا وامداراین شهدا میداند و هدف از تغییرنام انبار نفت لار بنام همکار شهید جلال بیمون نژاد را ترویج فرهنگ ایثاروشهادت ،انتقال ارزش ها وارمان های شهدا وزنده کردن نام شهدا برای نسل جوان برشمرد.

بنی کریمی همچنین افزود انبار نفت شهید بیمون نژاد لار با هدف تامین وتوزیع مطلوبتر فرآورد ه‌های نفتی در جنوب استان فارس در سال ۱۳۴۲ با ظرفیت ذخیره سازی ۱۵ میلیون لیتر احداث شده وتاکنون به فعالیت خود در عرصه سوخت رسانی به مردم ادامه داده است .

لازم بذکر است همکار شهید جلال بیمون نژاد در سال ۱۳۴۲ در شهرستان لار متولد ودر عملیات کربلای هشت در فرودین ماه سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نایل آمد ،پیکر پاک آن شهید سرافراز پس از گذشت هفت سال در سال ۱۳۷۳ تشییع ودر جوارقبور مطهر شهدای شهرستان لار به خاک سپرده شد . یادش گرامی وراهش پاینده باد .

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مزین شدن انبارنفت لار بنام همکار شهید”

  1. 22 گفت:

    به نظر می رسد این کار در راستای حذف نام لار بوده است لطفا نام لارستان را بنویسید شهید بیمون نژاد لارستان. از ما گفتن این کارها به نام شهید و هدفمند انجام می شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین