جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

توزیع فرآورده‌های نفتی با زیرساخت بانکی در لارستان

رئیس پخش فرآورده های ناحیه لارستان  از توزیع فرآورده‌های نفتی با زیرساخت بانکی در این ناحیه خبر داد و گفت: این اقدام گامی دیگر به‌منظور تحقق دولت الکترونیک است. مسعود…

رئیس پخش فرآورده های ناحیه لارستان  از توزیع فرآورده‌های نفتی با زیرساخت بانکی در این ناحیه خبر داد و گفت: این اقدام گامی دیگر به‌منظور تحقق دولت الکترونیک است.

مسعود حسنیان  در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به عملیاتی شدن توزیع نفت سفیدوگاز مایع با زیرساخت بانکی از شهریور ماه  گفت: با برنامه‌ریزی توزیع نفت‌گاز مصرف‌کنندگان جزء نیز از شهریور ماه ۹۹ با درخواست الکترونیکی سوخت و شارژ در کارت بانکی اجرایی می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح، گامی دیگر برای تحقق دولت الکترونیک خواهد بود و مصرف‌کنندگان جزء فرآورده نفت‌گاز، همانند خانوارهای نفت سفیدسوز روستایی و شهری و IPG می‌توانند بدون مراجعه حضوری، جهت ثبت و درخواست حواله سوخت از خدمات سوخت‌رسانی از طریق فروشندگی‌های منطقه بهره‌مند شوند، بنابراین مشتریان جزء نفت‌گاز برای دریافت سهمیه خود باید اطلاعات بانکی خود را در بخش مربوطه در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (newtejaratasan.niopdc.ir) ثبت کنند.

رئیس پخش فرآورده های نفتی لارستان تصریح کرد: اجرای این طرح افزون بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان و هم‌وطنان فعال در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی، سبب کاهش سوء‌استفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی نیز می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین