چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید حسنی از مجتمع صنعتی تولید بلوک آرتا لارستان

معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان، از مجتمع صنعتی تولید بلوک های سبک و سنگین آرتا لارستان بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان، از مجتمع صنعتی تولید بلوک های سبک و سنگین آرتا لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان به منظور رفع موانع پیش روی تولید کنندگان، از مجتمع صنعتی تولید بلوک های سبک و سنگین آرتا واقع در شهرک صنعتی لارستان بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند رفع موانع تولید را در اولویت قرار دهند و در این مسیر باید همه پای کار باشیم و بصورت قانونی، مدیریت جهادی را به کار بگیریم.

حسنی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که شرایط تولید را تسهیل و موانع مختلف را از سر راه تولیدکنندگان برای راه اندازی یک بنگاه تولیدی و یا توسعه فعالیت های بنگاه تولیدی برداریم.

وی افزود: توجه مقام معظم رهبری به بخش تولید به عنوان حوزه ‌ای مهم و حیاتی در بخش اقتصاد، مسئولیت همه ارکان کشور در زمینه حمایت از تولید داخلی و رفع موانع بهبود کسب‌وکار در این بخش را دوچندان کرده است، از همین رو بنده، در این مجال و نظر به اهمیت گشایش و ارتقای تولید ملی، دست یکایک کسانی که یاری‌رسان طرح‌های توسعه در روند رونق تولید و اشتغال زایی شهرستان هستند را به گرمی می‌فشارم.

معاون استاندار فارس، در ادامه تاکید کرد: شرکت ها و کارخانجات با اولویت بکارگیری نیروهای کار ایرانی و بومی اقدام کنند.

پیش از این نیز فضل الله قادری، یکی از سرمایه گذاران این طرح، مشکلات پیش روی این واحد تولیدی را کمبود آب، واگذاری زمین و ارائه تسهیلات بانکی(سرمایه در گردش) را مطرح و خواستار رفع این موارد شد.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با زیربنای ۳ هزار متر مربع با ظرفیت تولید سالیانه ۷۰ هزار متر مکعب تولید بتن های سبک و سنگین با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی آقایان فضل الله قادری و عبدالله زرگری) احداث شده است.

با بهره برداری از این مجتمع برای ۳۲ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

   س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین