جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری برنامه شب شعر در مجتمع آموزش عالی لارستان

به گزارش میلادلارستان، برنامه شب شعر به مناسبت بزرگداشت حضرت حافظ به همت کانون شعر، داستان نویسی، مطالعات، کانون موسیقی و تئاتر در ساختمان آموزشی مجتمع آموزش عالی لارستان با حضور…

به گزارش میلادلارستان، برنامه شب شعر به مناسبت بزرگداشت حضرت حافظ به همت کانون شعر، داستان نویسی، مطالعات، کانون موسیقی و تئاتر در ساختمان آموزشی مجتمع آموزش عالی لارستان با حضور ریاست دانشگاه، اعضای انجمن ادبی آفتاب لارستان، جهاندیده مسئول کمسیون فرهنگی بانوان شورای شهر لارستان، دانشجویان و مهمانانی از خور و اوز برگزار شد.

هدف از برگزاری این شب شعر، آشنایی دانشجویان با این کانون، حفظ و ترویج فرهنگ شعر و ادب فارسی، دعوت شاعران بی نام و نشان دانشگاه به این جمع کوچک بود.

در ابتدای این نشست، طاهری ریاست دانشگاه، ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم از زحمات عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد و سخنانی در زمینه اهمیت شناخت حافظ و ضرورت برگزاری چنین بزرگداشت هایی ایراد نمود.

شعر خوانی برخی اعضای انجمن شعر آفتاب از جمله روئینا، مفتوحی ، خواجوی و جدلی، برگزاری مسابقه، پخش کلیپی در وصف شاعر بزرگ حافظ شیرازی، شعر خوانی دانشجویی، حافظ خوانی، قرعه کشی و اهدای جوایز از جمله برنامه های این شب شعر بود.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین