جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

اختصاص ماهانه ۱۲۰ لیتر بنزین به سرویس مدارس

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۱۲۰ لیتر بنزین به صورت ماهانه به سرویس مدارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خانه ملت محسن حاجی میرزایی وزیر…

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۱۲۰ لیتر بنزین به صورت ماهانه به سرویس مدارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خانه ملت محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شیوه تامین سوخت سرویس‌های مدارس، اظهار کرد: موضوع سوخت سرویس‌های مدارس در جلسه ستاد سوخت مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن تصمیم‌گیری شده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سامانه‌ای تحت عنوان سپند وجود دارد که همه مدارس می‌توانند ایاب و ذهاب سرویس‌های خود را در آن ثبت کنند و متناسب با پیمایش سرویس‌هایشان معادل ۱۲۰ لیتر به صورت ماهانه برای خودرو‌های تک‌سوز بنزین دریافت کنند و لازم به ذکر است که این میزان سوخت به کارت آنها واریز خواهد شد. حاجی میرزایی ادامه داد: تشریفات ثبت و بررسی ممکن است کمی زمانبر باشد، اما اعمال این سهمیه از ۲۴ آبان ماه قابل اجرا خواهد بود.

وی با اشاره به سیستم‌های نامناسب گرمایشی برخی از مدارس، گفت: در طی سال گذشته تلاش کردیم که در مدارسی که وضعیت گرمایشی استانداردی ندارند نوسازی انجام دهیم و همچنین مدارسی را که دسترسی به گاز داشته‌اند نیز ایمن‌سازی کرده‌ایم و این امر تا شروع فصل سرما ادامه خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین