جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

حسني:کارمندان فرمانداری و ادارات بی طرفی را در انتخابات رعايت كنند

معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان با بیان اینکه انتخابات هویت و شناسنامه نظام سیاسی هر کشوری است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث تحکیم و اقتدار ایران اسلامی و امیدواری…

معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان با بیان اینکه انتخابات هویت و شناسنامه نظام سیاسی هر کشوری است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث تحکیم و اقتدار ایران اسلامی و امیدواری مردم و مسئولین می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در سومین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان که در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد؛ اظهار داشت: مسوولان کمیته ها و ستاد انتخابات شهرستان لارستان برنامه های های خود را بر اساس زمانبندی که از سوی ستاد انتخابات استان ابلاغ شده است، انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت برگزاری انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است و مجریان از نظر قانونی می‌بایست به دقت به وظیفه خود عمل کنند؛ افزود: برگزاری شفاف انتخابات با رعایت اصل بی طرفی، وظیفه اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و در این راستا باید ضمن آمادگی کامل، بستر لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با شکوه فراهم کنیم.

حسنی تصریح کرد: مجریان انتخابات موظفند تا ضمن مستند کردن تمامی امور مربوط به برگزاری انتخابات، با اجرای دوره های آموزشی، بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات ادوار گذشته، بر اساس مر قانون، زمینه برگزاری با شکوه این رویداد مهم سیاسی را فراهم کنند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه باید خود را برای برگزاری انتخابات سالم آماده کنیم و مهم ترین رکن آن سلامت آن می باشد؛ اظهار داشت: در فاصله چند ماه مانده به برگزاری انتخابات، فرصت مناسبی در اختیار مجریان انتخابات است تا چالش های احتمالی دوره های گذشته را بررسی کرده و در صدد رفع آن بر آیند.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی ما در این راستا برگزاری سالم انتخابات است؛ افزود: آرای مردم حق الناس است و باید مجریان امر انتخابات شهرستان امانت داری را ملاک و محور کار خود قرار دهند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان لارستان با اشاره به اینکه بیش از ۳۵ انتخابات بعد از انقلاب در ایران برگزار شده که نشان از مردم سالاری نظام است، گفت: حضور مردم در انتخابات باعث اقتدار وصلابت نظام اسلامی ایران شده که پشتوانه محکمی برای نظام است.

معاون استاندار فارس حضور مستمر و پرشور مردم در همه ی صحنه های نظام را باعث سنگین شدن مسئولیت مدیران ومجریان انتخابات دانست و اظهار کرد: رعایت امانت داری، بی طرفی، قانون مندی واخلاق مداری را باید نسبت به مردم ثابت کنیم.

حسنی تاکید کرد: همه اقدامات و فعالیت های ستاد انتخابات شهرستان بایستی رضایتمندی مردم در پی داشته باشد و با این مهم اعتماد مردم را جلب کرد، لذا ماهیت اصلی کار ما که همانا امانت داری است را باید به نحو احسن انجام دهیم.

فرماندار ویژه لارستان در پایان با تاکید بر اینکه تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات و حضور پرشور آنها پای صندوقهای رأی مهمترین مسئله است که بایستی برای تحقق این مهم از ظرفیت گروههای تأثیرگذار جامعه استفاده شود.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین