شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری کنسرت خیریه تقسیم مهربانی در لار

کنسرت خیریه تقسیم مهربانی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، مراسم جشن خیریه تقسیم مهربانی با حضور…

کنسرت خیریه تقسیم مهربانی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، مراسم جشن خیریه تقسیم مهربانی با حضور مددجویان، سالمندان و بیماران در مجموعه فرهنگی هنری آموزشی وحدت لارستان برگزارشد.

جشن خیریه تقسیم مهربانی به همت سمیه قنبری دبیراجرایی و با حضور حسنی فرماندار ویژه لارستان،‌طاهری معاون فرماندار،‌جهاندیده عضو شورای شهرلار،‌حجتی ریاست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی لارستان، درکنار مددجویان و بیماران و سالمندان در  برگزار گردید.

اجرای گروه سنتور نوازان نیستان به سرپرستی رستاخیز،اجرای نمایش کمدی به کارگردانی کمیلی و اجرای دفنوازان شهیاد و ویولن نوازان آرشه به سرپرستی سجاد رستم پور بخش از برنامه های این جشن را تشکیل می دادند.

اما  کنسرت موسیقی تقسیم مهربانی بخش اصلی جشن مذکور بود که باحضور چشمگیر مردم در تالار وحدت لار برگزار شد و تمامی درآمدحاصل از آن صرف امور خیریه گردید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین