جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری همایش کیفیت بخشی مدارس شاهد جنوب فارس در لارستان

همایش کیفیت بخشی مدارس شاهد جنوب فارس در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، کارگاه دور روزه کیفیت بخشی مدارس…

همایش کیفیت بخشی مدارس شاهد جنوب فارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، کارگاه دور روزه کیفیت بخشی مدارس شاهد حوزه قطب جنوب از شهرستان های لارستان، جهرم و گراش به میزبانی اموزش و پرورش لارستان با حضور دکتر رزاقی مدیر کل شاهد و ایثار گران وزرات اموزش و پرورش برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در سالن اجتماعات دبیرستان شهدای دانش آموز لار برگزار شد مدیر کل شاهد و امور ایثار گران وزارت با اشاره به افزایش  سطح کیفی مدارس شاهد، راههای علاقمندسازی دانش آموزان را به مدارس شاهد تشریح نمود و با توجه به سند تحول بنیادین خواستار اجرای هرچه بهتر آن مطابق شناسنامه فعالیت مدارس شاهد توسط همکاران در این مدارس شد.

در این کارگاه که مدیران و عوامل اجرایی مدارس شاهد شهرستان های حوزه جنوب حضور داشتند با انجام کارهای گروهی در راستای اجرایی سازی شناسنامه فعالیت،تبادل تجربه نموده و راهکارهای جدیدی ارائه کردند.

در این جلسه که حسینی رییس اداره و خادمی کارشناس شاهد آموزش و پرورش استان فارس، نیک فر رییس اداره اموزش و پرورش جهرم و محمدی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان نیز حضور داشتند دکتر اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان ضمن عرض خیر مقدم ، با تاکید به توجه ویژه به مدارس شاهد، از کسب افتخارات متعدد مدارس شاهد لار در عرصه های آموزشی و فرهنگی و هنری تقدیر کرد.

گفتنی است؛ مدیر کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به اتفاق معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و سایر مسئولان با حضور در گلزار مطهر شهدا و همچنین منزل شهید فرهنگی کاظم قائدی به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و ایثار و فداکاری آنها را پاس داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین