جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بازدید مسئولان شهری لار از پایگاه های مقاومت بسیج شهری

مدیران شهری لار، با هدف ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان، بازدید از پایگاه های مقاومت بسیج را در دستور کار خود قرار دادند. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

مدیران شهری لار، با هدف ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان، بازدید از پایگاه های مقاومت بسیج را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از علوی روابط عمومی شهرداری لار، به همین منظور محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر، عبدالرحیم مقیمی رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان، خلیل نامدار، رحیم بیژنی و عشرت جهاندیده اعضای شورای اسلامی شهر لار با حضور در پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی و شهید عبدالرضا خوشه چین با فرماندهی و اعضاء این دو پایگاه دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی این دلاور مردان قرار گرفتند.

در این بازدید، رییس شورای اسلامی شهر لار، گفت: اکثر کشور های جهان از حرکت نیروهای بسیج در زمینه های مختلف حیرت زده هستند.

سید عبدالمهدی میرپور، با اشاره به اینکه بسیج در بحث اردوی جهادی نقش اول را ایفا می کند، گفت: مجموعه شهرداری و شورا آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با این نیروهای ارزشی اعلام می کند.

رییس شورای اسلامی شهر لار، با بیان اینکه بسیج در زمینه فرهنگی کارنامه درخشانی دارد، گفت: گروه سرود مصباح الهدی که اجراهای زیبا و بیادماندنی این گروه بارها از رسانه ملی پخش شده، ثمره تلاش بسیجیان پایگاه مقاومت شهید فانی است که با اثرات ارزشمند و کسب مقام های کشوری و استانی برای شهر و شهرستان  افتخارآفرین شده اند.

وی با بیان اینکه بسیج مظهر تمام خوبی هاست، گفت: اگر در تمام امور حتی در سطح کلان کشور روحیه بسیجی داشته باشیم، کارها به خوبی انجام خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر لار، به حضور بسیجیان در اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: این نیروهای خدوم بی هیچ چشمداشتی با هدف رفع مشکلات در مناطق محروم حضور پیدا می کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر لار، بسیجیان را عامل ثبات و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، در مسائل امنیتی و صدها مسائل دیگر این نیروهای بسیج هستند که در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی از ارزش های نظام، مقتدرانه دفاع کرده اند.

بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد بسیجیان، تقدیر از اعضا پایگاه مقاومت از دیگر برنامه های مدیران شهری لار بود.

این بازدید به طور مستمر از دیگر پایگاه ها ادامه خواهد داشت.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین