جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

در نشست مدیر عامل توزیع برق فارس با فرماندار ویژه لارستان چه گذشت؟

احمدرضا خسروی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد…

احمدرضا خسروی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در این دیدار که احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، زارع مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع برق استان فارس، بخشداران مرکزی، جویم، صحرای باغ و دامن کشان مدیر شرکت توزیع برق شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در ابتدا به احمدرضا خسروی که به سمت مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس منصوب گردیده است؛ تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

حسنی در ادامه سخنانش برق رسانی به تمامی مناطق بزرگ لارستان اعم از شهری وروستایی را مطلوب دانست و افزود: به یاری خداوند متعال و همت پرسنل زحمت کش برق استان و شهرستان امروز شاهدیم که سراسر این شهرستان از نعمت برق برخوردارند.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات دولتی مبلغ ۷۲۰ میلیون تومان برای اجرای زیرساخت ها و افت ولتاژ برق و روشنایی معابر بخش ها و روستاهای منطقه لارستان در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان، می بایست به این شهرستان توجه بیشتری شود.

حسنی در پایان سخنانش، خواستار روشنایی ورودی شهر لار، افزایش ترانس برق و چراغ لاک پشتی وروشنایی معابردر بخش ها و روستاهها ومحله هایی که دچار افت ولتاژ و کمبود نور وروشنایی می باشند، شد.

در ادامه این نشست مهندس خسروی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس و دامن کشان مدیر برق شهرستان لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

همچنین بخشداران نیز مسائل و مشکلات برق بخش ها را بیان کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین