پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اثر بارندگي اخير بر راه هاي اداره كل راه و شهرسازي لارستان

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان ضمن درخواست از رانندگان و مسافران  در خصوص حركت با احتياط در مسير جاده اي محورهاي جنوبي استان، آخرين وضعيت راه هاي…

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان ضمن درخواست از رانندگان و مسافران  در خصوص حركت با احتياط در مسير جاده اي محورهاي جنوبي استان، آخرين وضعيت راه هاي حوزه استحفاظي اين اداره كل را نيز تشريح نمود.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي لارستان، علیرضا راستیار در پی بارش های اخیر در سطح شهرستان های حوزه استحفاظی این اداره کل افزود: بیشترین بارش در شهرستان لامرد به وقوع پیوسته که با توجه به شدت بارش سیلاب از روی محور لامرد اشکنان و رکن آباد گردنه برم عبور کرده که  راهداران با استفاده از ماشین آلات راهداری مشغول پاکسازی مسیر می باشند و دربرخی از نقاط باعث خرابی آسفالت گردید که چاله هایی در مسیر ایجاد شده و همچنین محور رکن آباد گردنه برم بدلیل آبشستگی شدید پشت پل موقتا مسدود و پس از ترمیم توسط راهداران بازگشایی می شود.

وی ادامه داد: در محور های شهرستان های دیگر حوزه استحفاظی این ادارکل با توجه به بارش ها ریزش سنگ ریزه و خاک از کوهها جزئی بوده و همکاران راهداری در حال ریزش برداری می باشند. و بطور کلی تمامی محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل باز بوده و ترافیک عادی و روان برقرار است.

راستيار در پایان از تمامی کاربران در خواست کرد با توجه به ادامه بارش ها از هرگونه سفر غیر ضرور خوداری نمایند و رعایت ضوابط ایمنی راداشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین