جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

محبي:طرح تدوین شده معادن منطقه را به جهت اجرا پیگیری می نمایم؛‌مدعیان از اشتباهات گذشته خود درس عبرت بگیرند

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یوسف محبی با حضور در ستاد انتخابات…

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یوسف محبی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور به عنوان داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز اقدام به نام نويسی کرد که به دلیل عدم دسترسی به این کاندیدا، امکان مصاحبه در آن زمان میسر نبود که اکنون این کار انجام شده و متن آن در زیر می آید:

وی در معرفی خود اظهار داشت: متولد ۱۳۲۶ و کارشناس ارشد تولید و  اهل و ساکن لار می باشم.  از ابتدای خدمت تا کنون مسئولیت های مختلفی بر عهده داشته ام که می توان به  مدیردبیرستان قدس، رئیس اداره بهزیستی لار، شهردار لار، مشاور عمرانی شهرداری تهران بزرگ، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، مشاور وزیر نیرو در امور مجلس، نماینده ویژه برق رسانی روستائی سراسر کشور، دبیر کالای ساخت داخل برق منطقه ای فارس، معاون مالی اداری برق ناحیه جنوب، عضو کمیسیون و رئیس کمیته حمل و نقل  کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اشاره نمود.

محبی با بیان اینکه  دارای تجربه سی ساله در رشته های مختلف راه و مسکن و شهرسازی، برنامه و بودجه، صنعت برق و انرژی و آب می باشم اظهار داشت:  ارتباط نزدیک با وزارتخانه های مربوطه و روسای کمیسیون های عمران، انرژی، برنامه و بودجه، کشاورزی، صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی را حفظ نموده ام.

طرح  تفضیلی معادن منطقه که قبلا تدوین شده  را به جهت اجرا پیگیری می نمایم

وی  هدف از کاندیداتوری خود را حفظ وحدت و انسجام و یکپارچگی شهرستان های لار، گراش، اوز و خنج(لارستان بزرگ متحد) در جهت محرومیت زدائی و تلاش برای پیشرفت کل مناطق با استفاده بهینه از امکانات خدادادی موجود از قبیل ذخائر زیر زمینی نفت و گاز ذکر نموده و اظهار داشت:  با توجه به لرزه نگاریهای انجام شده در زمان نمایندگی ام در مجلس هفتم در کل منطقه،  طرح جامع و تفضیلی معادن موجود  قبلا با همکاری برادر بزرگوار مهندس راستی لاری (نماینده اسبق که در سالهای ۸۳ و ۸۴ معاون امور مجلس وزارتخانه صنایع بودند) تهیه شده و پیگیری آنها را در صورت نمایندگی در برنامه کاری خود تلاش جهت اجرایی نمودن آن ها را پیگیری خواهم نمود.

اگر فردی توانمند انتخاب نشود همیشه شرمنده نسلهای آینده خواهیم بود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارتقا دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه را از دیگر برنامه های کلان خود ذکر نموده و اظهار داشت: چنانچه با توکل به خدا و عنایت مردم شریف توفیق خدمت رسانی حاصل شود انشالله بتوان در کمترین زمان ممکن برنامه ها و زحمات گذشته به بهره برداری و نتیجه نهایی رساند و تا حد زیادی مشکل بیکاری جوانان را حل نمود. وی گفت: چنانچه توجه نکرده و نتوانیم به انتخاب فردی توانمند دست یابیم برای همیشه تاریخ افسوس خورده و شرمنده نسل های آینده خواهیم بود.

وی در ادامه شمه ای از برنامه های کامل شده و آماده اجرا در اواخر نمایندگی خود را ذکر نموده و بیان داشت:  قضاوت اینکه چه کسی یا کسانی باید پاسخگوی ملت باشند را به خودتان وا می گذارم.

 باند دوم مسیر شیراز-جهرم-لار-بندرعباس در سال ۸۶ بودجه اش مصوب شده اما….

محبی گفت: جاده هایی که در زمان نمایندگی اینجانب و در سفر ریاست جمهور وقت به استان فارس در سال ۸۶ مصوب و بودجه آن تخصیص داده شده است تاکنون بلاتکلیف مانده و بصورت قطره چکانی بودجه آن توسط وزارت پرداخت می شود بخصوص باند دوم جاده شیراز-جهرم-لار-بندرعباس در سال ۸۶ مصوب و تخصیص بودجه آن مشخص شده بود اما عملیات اجرائی آن کمتر از ۳۰درصد میباشد، که متاسفانه در طی یکی دو سال گذشته شاهد دردناکترین تصادفات جاده ای بوده و از پرحادثه ترین جاده های کشور بیان شده است. چه کسانی باید بدنبال تامین بودجه مصوب شده می بودند؟

وی گفت:  ینظر اینجانب کلیه افرادی که بهر طریقی سعی داشتند که از ورود افراد توانمندتر به مجلس جلوگیری کنند مقصر بوده و در پیشگاه خداوند منان و خانواده ستمدیدگان باید پاسخگو باشند.

امیدوارم مدعیان از اشتباهات گذشته خود درس عبرت بگیرند

محبی ادامه داد:  چرا راه آهن شیراز- جهرم- لار- بندرعباس که در سال ۸۶ مصوب و بودجه آن تخصیص داده شده بود قسمت جهرم – لار – بندرعباس حذف شده و به راه آهن شیراز – جهرم – گل گهر- بندرعباس تبدیل شده است. چرا پست ۴۰۰ کیلو ولت برق بلاتکلیف مانده و آقایان مدعی قادر به اتمام آن نبوده و نمیباشند؟ علی رغم اینکه با پیگیری های اینجانب بیش از ۹۰ درصد این پروژه مهم از طریق وزارت نیرو حل نموده ام.

وی اظهار داشت: چرا نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی جنوب شرق فارس که مجوز آن در سال ۸۶ اخذ نموده و در دشت لاغر کلنگ زنی شده است فقط ۱۵درصد پبشرفت فیزیکی داشته است؟ آیا این موارد جزء زیر ساخت های منطقه محسوب نمیشود؟ امیدوارم مدعیان از اشتباهات دوره های گذشته خود درس عبرت گرفته و بیش از این باعث عقب ماندگی منطقه نشوند و بگذارند مردم خودشان تصمیم بگیرند و شخصی دلسوز و مجری و آشنا به منطقه و توانمند به مجلس بفرستند.

هر تصمیم مجلس و شورای نگهبان در خصوص FATF‌ ‌قابل احترام است

محبی در پاسخ به سوال خبرنگار میلاد در خصوص FATF‌و اینستکس و برجام نیز بیان داشت: اگر منظور CFT  است ادعای آمریکا بی ارزش و کمک به افرادی که در جهت حفظ اسلام و نظام اسلامی قدم بر میدارند جزء اصول اولیه انقلاب اسلامیمان بوده و خواهد بود. اما در مورد FATF که بحثشان بیشتر در رابطه با مبارزه با پولشوئی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز می باشد هر تصمیمی که مجلس و شورای نگهبان بگیرد قابل احترام و اجرا می باشد.

وی گفت:‌ اینستکس هم صندوقی است که توسط چند کشور اروپایی عضو برجام بمنظور کمک به اقتصاد ایران تشکیل شده است که متاسفانه با کارشکنی آمریکا روبروست (و کشورهای اروپائی هم اراده آنچنانی از خود نشان نداده اند) اگر انجام بشود درصدی از مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

اما برجام اگر آمریکا به برجام برگردد و تحریم ها را بردارد چنانچه مورد تائید رهبری قرار گیرد می توان از آن حمایت کرد. ضمنا کلیه افرادی ک در جهت خدمت به اسلام ، نظام و حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بر میدارند قابل احترام بوده و خواهند بود. وی در خصوص تمکین به نظر شوای نگهبان نیز گفت: قطعا احترام به نظر شورای نگهبان الزامیست.

در پایان اظهار داشت:  از کلیه کاندیدهای محترم تقاضا دارم کارهایی که توسط نمایندگان گذشته (ادوار مجلس) انجام شده به خود نسبت ندهند چون در صورت لزوم در زمان مناسب با ارائه مدارک و مستندات به آنها پاسخ داده خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین