جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درخواست فرماندار از شورا: حتما”طرح جامع شهر لار را اجرائي كنيد

 دكتر رامين اقتداري رئيس و اعضاء شوراي اسلامي شهرلار، به اتفاق محمد رضا قنبرنژاد سرپرست شهرداری لار با علي محمد اميري معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان در محل فرمانداري…

 دكتر رامين اقتداري رئيس و اعضاء شوراي اسلامي شهرلار، به اتفاق محمد رضا قنبرنژاد سرپرست شهرداری لار با علي محمد اميري معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان در محل فرمانداري ديدار كردند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در اين نشست علي محمد اميري در سخناني اظهار داشت : هر دستگاه يا هر شخصي كه در اين شهرستان براي اين مردم شريف كار كند و قدمي

بردارد،حمایتش می کنیم و دستش رامي بوسم و بنده نيز تمام و كمال در خدمت مردم لارستان بزرگ هستم و در خدمت كساني هستيم كه براي مردم كار كنند.

امیری گفت:بنده تا آخرين دقيقه اي كه در اين منطقه حضور دارم ، دلم مي خواهد براي مردم قدمي بردارم و اين را وظيفه خود مي دانم. وي افزود : شما اعضاي شوراي اسلامي شهر لار هم با هدف خدمتگذاري براي چنين ملت عزيزي قدم برداريد و ما هم ياريتان مي كنيم و با تعامل خوب و سازنده با مردم ودستگاههاي اجرائي شهرستان ، در راستاي پيشرفت و توسعه و آباداني شهر تلاش نموده و رو به جلو حركت كنيد.

وي ادامه داد : در همه حال دست سرمايه گذار را بگيريد و از آنها حمايت جدي نمائيد و با مشاركت شهرداري و بخش خصوصي پروژه هاي كلاني را در شهر اجرائي نمائيد تا درآمد خوبي براي شهرداري حاصل شود. اميري ادامه داد: نگاهتان درازمدت باشد و مرتب قانون را بخوانيد ، بخصوص كتاب قانون شوراها و شهرداريها را مطالعه نمائيد تا خوب به قانون مسلط باشيد و وظايف و كارهاي سازمان شهرداريها را بدانيد و هميشه با قانون همراه و به روز باشيد و ملاك اولتان اجرای قانون باشد و تا آخرين ساعت و تا آخرين لحظه براي مردم كار كنيد.

فرماندار ويژه لارستان بيان كرد : حتما”طرح جامع شهر لار را اجرائي كنيدو گشت هاي شناسائي تخلفات ساختماني را در سطح شهر بيشتر كنيد و از ساخت وسازهاي غير قانوني جلوگيري نمائيد . ديگر اينكه به فكر درآمد پايدار براي شهرداري باشيد. وي در خصوص اعتبارات تخصيص يافته از محل تملك دارائيهاي سرمايه اي و۲درصد نفت وگاز به اين شهرستان هم گفت :اکثر اعتبارات امسال براي اتمام پروژه هاي نيمه تمام تخصيص يافته است،همچنین براي موضوعات راه ، برق ، آب ، كشاورزي و بهداشت در نظر گرفته شده ومقداري نيز براي شهرداريها اختصاص يافته كه مبلغ ناچيزي است. لذا شهرداري وشورا بايستي به فكر درآمدزائي بالائي باشند.

اميري در خصوص حضور مدير عامل گاز استان فارس در لارستان هم ، گفت : در نشست مدير عامل گاز استان با مسئولين شهرستان و نماينده مردم لارستان در مجلس شوراي اسلامي، مصوبات خوبي به تصويب رسيد ، كه از جمله این مصوبات می توان به گاز رساني به بيرم ، محلچه ، فيشور ،براک، تنگ اسد ، قلات خاني ، شهرک صنعتی اوز،كارخانه سيمان وشبکه گذاری ۳۰ کیلومتر حوزه های شهر لار و ۳ کیلومتر حوزه های شهر اوزاشاره کرد.

اميري در ادامه خطاب به اعضاء شوراي اسلامي شهرلار در خصوص انتخاب شهردارهم خاطر نشان کرد : شهرداري را انتخاب كنيد كه بامردم خوش برخورد وهميشه در جمع آنها باشد ومشكلات مردم و شهر را بشنود و براي حل آن مشكلات تلاش نمايد. شهردار بايد مردم دوست ، كار آمد ، توانمند ، مومن و پرتلاش باشد و به داد دل مردم برسد . وي ادامه داد: شهردار نبايستي غرور داشته باشد و بايد به مردم احترام بگذارد ، شما نيز ، يد واحده باشيد واز بين گزينه هايي كه برای شهردار شدن مشخص كرده ايد ، هركس كه توانمند تر است وهركس كه شما اورا قبول داريد ، معرفي نمائيد و ماهم به انتخاب شما احترام مي گذاريم. معاون استاندار درپایان تصريح كرد: شهرداري لار مي بايست سريعا” نسبت به پركردن حفره هائيكه توسط شركت گاز حفر گرديده ، اقدام نمايد.

پیش از سخنان فرماندار، رئيس واعضاي شوراي اسلامي شهر لار ديدگاهها ومشكلات شهر را بيان نموده و از فرماندار خواستند كه در اين خصوص آنها را ياري نمايد.تعامل كامل با فرمانداري ، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ، مسئولين ، شهرداري ، خيرين و مردم ، حمايت جدي از سرمايه گذاران ، جلوگيري از ساخت وسازهاي غير قانوني ، تخصيص بودجه به شهرداري ، ايجاد درآمد پايدار ، خدمات رساني بهتر به مردم ، استعداد يابي منطقه وايجاد سامانه مسافر بري وترمينال و … از اهم صحبتهاي اعضاي شوراي اسلامي شهر لار با فرماندار ويژه لارستان بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۸:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین