جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مرگ 35 نفر در حوادث ترافیکی لارستان/تماس 7 هزار مزاحم تلفنی با اورژانس

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان درباره تعداد فوتی ها در حوادث ترافیکی گفت: متأسفانه تعداد ۳ نفر در حوادث ترافیک شهری و ۳۲ نفر هم در حوادث…

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان درباره تعداد فوتی ها در حوادث ترافیکی گفت: متأسفانه تعداد ۳ نفر در حوادث ترافیک شهری و ۳۲ نفر هم در حوادث ترافیک جاده ای جان خود را از دست داده اند.

مسعود حاجی رجبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به آمارهای خدمات ارائه شده از سوی این مرکز در ۸ ماه نخست سال جاری، اظهار داشت: براساس این آمار، حوادث ترافیکی در ۸ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته یک و ۱۷ صدم درصد فزایش داشته است. وی با بیان اینکه مجموع مأموریت های مرکزمدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی لارستان در ۸ ماهه نخست سال جاری ۸ هزار و ۳۷۵ مورد بوده است، افزود: مجموع حوادث ترافیکی مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی لارستان طی این مدت، یک هزار و ۲۰۴ مورد بوده است.

این مسئول با اذعان به اینکه در مجموع حوادث ترافیکی، ۴۵۰ مورد مربوط به حوادث ترافیک شهری، ۷۵۴ مورد حوادث ترافیک جاده ای بوده است، تصریح کرد: بیشترین حوادث ترافیکی فوتی در محور لار- جهرم رخ داده است.

مسئول اورژانس لارستان با بیان اینکه حوادث ترافیک شهری ۴۹۳ مصدوم برجای گذاشته است، ادامه داد: در حوادث ترافیک جاده ای نیز ۸۷۷ نفر دچار مجروحیت شده اند. حاجی رجبی درباره تعداد فوتی ها در حوادث ترافیکی نیز گفت: متأسفانه تعداد ۳ نفر در حوادث ترافیک شهری و ۳۲ نفر هم در حوادث ترافیک جاده ای جان خود را از دست داده اند. وی یادآور شد: براساس آمار، نسبت مصدومان و فوتی ها در حوادث ترافیک شهری وجاده ای لارستان در ۸ ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان با اشاره به تعداد تماسهای گرفته شده در ۸ ماهه نخست امسال با مرکز اورژانس لارستان، تصریح کرد: طی این مدت ۴۲ هزار و ۳۵۰ تماس با این مرکز گرفته شده که متأسفانه ۷ هزار و ۶۵ مورد آن مزاحمت تلفنی بوده است.

حاجی رجبی با بیان اینکه از مجموع تماسها، تعداد ۶ هزار و ۴۷۱ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده است، اضافه کرد: در یک هزار و ۴۷۲ مورد نیز به همشهریان مشاوره داده شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین