جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

قول معاون راهداری كشور در تامين مالي احداث تونل “باختر بیگلری” محور لار بستک 

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مجوز انتخاب پیمانکار جهت لكه گيري محور لار-بندرعباس و روكش محور لار-بستك را صادر نموده و قول داد تامين…

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مجوز انتخاب پیمانکار جهت لكه گيري محور لار-بندرعباس و روكش محور لار-بستك را صادر نموده و قول داد تامين مالي لازم جهت احداث تونل باختر بیگلری در محور لار بستک  صورت پذيرد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان مطاعي معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان بازديد نمود. وي در ابتدای بازدید از تونل شهیده باختر بیگلری در محور لار بستک  پس از بررسی های لازم قول تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار جهت احداث این تونل را داد. يادآور مي شود با احداث این تونل گردنه پاسخند به طور کامل حذف می شود.

 معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مجوز انتخاب پیمانکار جهت ایمن سازی تقاطع زروان و روکش آسفالت محور لار بستک را نيز صادر نمود.

مطاعی در ادامه ضمن بازدید از محور لار جهرم و لار بندرعباس از نزدیک در جریان اجرای لکه گیری هندسی ، اصلاح شیب شیروانی و حذف نقاط حادثه خیز قرار گرفت و مجوز انتخاب پیمانکار جهت ادامه عملیات لکه گیری هندسی آسفالت در محور لار جهرم و لار بندر عباس و همچنین اجرای عملیات ساماندهی پلیس راه لار جهرم را صادر نمود.

در این بازدید راستیار مدیریت راهداری و کیانپور رییس اداره نگهداری راهها اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان مطاعی را همراهی نمودند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین