جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افزایش ۵۹ درصدی ارزش کالا‌های صادراتی از فارس

در ۹ ماه امسال ۲۵۳ هزار و ۶۰۷ تن کالا با ارزش ۲۹۹ میلیون دلار از گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شد  مدير كل گمركات فارس با…

در ۹ ماه امسال ۲۵۳ هزار و ۶۰۷ تن کالا با ارزش ۲۹۹ میلیون دلار از گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شد  مدير كل گمركات فارس با اشاره به اینکه این میزان در مقایسه با پارسال از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب ۲ و ۵۹ درصد افزایش داشته است، گفت: صادرات کالا به کشور‌های عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، کویت، ترکیه، روسیه، قطر، هند، آلمان و پاکستان بوده است.  رحیمی افزود: محصولات لبنی، اوره، رب گوجه فرنگی، لوله فایبر گلاس، شیره و عصاره شیرین بیان، آرد گندم، ماهی و انجیر خشک بیشترین حجم صادرات را داشتند.
به گزارش ميلادلارستان به نقل از خبرگزاري صدا و سيما مدیر کل گمرکات استان فارس گفت:در این مدت اوره از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب ۸۰ و ۲۱۱ درصد افزایش را در مقایسه با پارسال نشان می‌دهد که دلیل عمده آن میتوان به کیفیت محصول و بازاریابی مناسب تجار و بازرگانان استان فارس در کشور‌های حاشیه خلیج فارس اشاره کرد.

رحیمی عنوان کرد: در نه ماه امسال مقدار ۱۲ هزار و ۱۸ تن کالا به ارزش ۸۷ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۶۲۶ دلار از گمرکات استان فارس وارد کشور شده که در مقایسه با پارسال از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب ۲۰ کاهش و ۱۶ افزایش را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه کالا‌های وارداتی از چین، آلمان، ترکیه، فرانسه، امارات متحده عربی، ایتالیا، آمریکا، جمهوری کره، دانمارک و انگلستان بوده است.
او خاطر نشان کرد: در این مدت مردم استان فارس ۷۰۱ بسته کالا‌های هدیه و سوغات به ارزش ۳ هزار و ۶۲۶ دلار از طریق گمرک امانات پستی دریافت و ۴ هزار و ۵۸۸ بسته پستی به ارزش ۴۹ هزار و ۶۷۶ دلار به خارج از کشور ارسال کردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین