پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

حسني:دهیاران از امکانات دهیاری له یا علیه کاندیدی استفاده نکنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در جمع دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی ضمن بيان اينكه شوراها و دهیاران رابطین مردم و مسئولین هستند، اظهار داشت: دهیاران از…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در جمع دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی ضمن بيان اينكه شوراها و دهیاران رابطین مردم و مسئولین هستند، اظهار داشت: دهیاران از امکانات دهیاری له یا علیه کاندیدی استفاده نکنند حسني با بیان اینکه یکی از ازبرکات مهم این نظام و انقلاب، انتخابات است، افزود: اگر فرهنگ همبستگی داشته باشیم و اگر بین ما تفرقه و اختلافی نباشد، یقیناً همچون گذشته کشور ما عزتمند و پیروز خواهد شد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی در سخنانی با بیان اینکه دهیاران و شوراها رابطین مردم و مسئولین هستند، تاکید کرد: اگر انگیزه و تمایل بیشتر در دهیاران و شوراها ایجاد شود و برای مردم و روستای خود کار کنند، یقیناً شاهد رشد و توسعه و پیشرفت های قابل قبولی در حوزه های مختلف روستاها خواهیم بود.

وی خطاب به دهیاران و شوراها تاکید کرد: با حساسیت لازم و با جدیت تمام و با احساس مسئولیت بیشتر موضوعات مختلف را در روستای خود مورد توجه قرار دهید و در راستای حل مشکلات مردم تلاش و کوشش نمایید.
فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه دهیاران به نوعی نماینده دولت در روستاها هستند، افزود: دهیاران بایستی در چارچوب سیاست‌های دولت و طبق ضوابط اعلامی، حرکت و فعالیت نمایند. حسنی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی دهیاران و شوراها قانون‌گرایی است؛ گفت: قانون فقط در حرف و سخنرانی ها و همایش ها و سمینار ها نباشد، بلکه قانون باید خود را در عمل نشان دهد.

معاون استاندار فارس ادامه داد: درست است که قانون در چارچوب اداری انجام می شود و این خود یک نماد قانون گرایی در کشور است اما وقتی در چارچوب دولت کار می کنیم و می‌خواهیم برای مردم فعالیت نمائیم اولین گامی که برمی‌داریم اجرای قانون است به خصوص قانون در خصوص مسائل مالی دهیاری ها.  فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه دهیاران و شوراها شرایط روستاها را بررسی و پیگیری کنند، اظهار کرد: اجرای دستورالعمل ها، نظارت بر اجرای پروژه ها، نظارت بر مسائل مالی دهیاری ها، تعامل با شوراها و توجه به مصوبات شورا و دهیاری ها، همه و همه بایستی در قالب قانون انجام پذیرد و به پیش رود چرا که در کنار جنبه عملیاتی، توجه به مسائل قانونی یک ضرورت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توجه به مردم، پاسخگویی به مردم و خدمت به مردم از موضوعاتی است که باید در اولویت قرار گیرد چون ما در چارچوبی قرار داریم که خدمتگزار مردم هستیم و در کل فلسفه ایجاد دولت ها، مردم است و همه از بالا به پایان توسط مردم انتخاب شده اند، لذا خدمت به مردم، اولویت کاری دهیاران و شوراها باشد.
حسنی تصریح کرد: ما با محدودیت های مالی مواجه هستیم و در ایام شدیدترین تحریم های ظالمانه قرار داریم و مشکلات مردم را هم همه می دانیم، بنابراین باید رضایتمندی مردم را مورد توجه قرار دهیم.
وی ادامه داد: اگر با مردم و ارباب رجوع برخوردهای خوبی نداشته باشیم و نارضایتی در بدنه مردم ایجاد شود، اثرش به مراتب بدتر و بیشتر از نقشه‌های شوم دشمن است، ولی اگر ما از درون، انسجام و اتحاد و همدلی و رضایتمندی داشته باشیم، قطعا تاثیر برنامه های دشمنان کمتر خواهد شد.
نماینده عالی دولت در لارستان اضافه کرد: اگر خدای نکرده از درون خود مشکلی داشته باشیم و نارضایتی ایجاد شود و به آن توجه نداشته باشیم، به امنیت، سلامت، اقتصاد، سیاست و همه چیز ما در همه موضوعات مختلف ضربه می‌زند. حسنی اذعان داشت: تکریم و احترام به مردم، یک اخلاق اسلامی و انسانی است که در دین مبین اسلام به آن زیاد تاکید شده است، لذا با توجه به اینکه مردم خودشان مشکلات دارند، دیگر به مشکلات آنها نیفزاییم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین