پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

درمان درد ستون فقرات بیمار 70ساله بدون بیهوشی در بیمارستان امام رضا(ع) لار

 رییس مرکزآموزشی درمانی امام رضا(ع) از درمان موفقیت آمیز درد ستون فقرات و دیسک کمر بدون برش و بیهوشی در این مرکز خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط…

 رییس مرکزآموزشی درمانی امام رضا(ع) از درمان موفقیت آمیز درد ستون فقرات و دیسک کمر بدون برش و بیهوشی در این مرکز خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان رضایی دراین باره افزود:بیمار خانم ۷۰ساله که با علائم دردکمر و تیرکشنده به اندام تحتانی به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده مراجعه کرده بود پس از انجام معاینات وبررسی های لازم توسط پزشک مربوطهٰٰ،‌ تنگی کانال نخاعی ودرد انتشاری پای راست در بدن وی تشخیص داده شد.

وی اظهار داشت:‌ با توجه به بالا بودن سن وشرایط بالینی بیمار امکان بیهوشی وعمل جراحی باز وجود نداشت و بیمار به اتاق ارجاع و توسط متخصص جراحی مغز واعصاب آقای دکتر نیک منظر و متخصص بیهوشی ودرد خانم دکتر محبی و کادر اتاق عمل تحت بلوک اعصاب نخاعی بدون برش و بیهوشی قرار گرفت. این اقدامات درمانی ۱۵دقیقه به طول انجامید و بیمار با حال عمومی مساعد و بدون هیج مشکلی همان روز از بیمارستان ترخیص شد.

وی خاطر نشان کرد: با انجام این گونه اقدامات درمانی مقدار قابل توجهی از درد بیمار کاسته،بیمار مدت زمان کمتری در اتاق عمل و بیمارستان بستری میباشد و هزینه درمان کمتری می پردازد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین