شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

معاون وزیر ورزش:مسابقات بین المللی در لارستان برنامه ریزی میکنیم؛ کفپوش مجتمع منیری تامین اعتبار شد

معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان آینده درخشان و اثر گذار مجتمع خیرساز منیری در سطح بین المللی وعده داد پایگاه مسابقات بین المللی را در لارستان برنامه ریزی…

معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان آینده درخشان و اثر گذار مجتمع خیرساز منیری در سطح بین المللی وعده داد پایگاه مسابقات بین المللی را در لارستان برنامه ریزی نماید. وی در عین حال از نصب کفپوش این مجتمع با توجه به تامین اعتبار آن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان که پنجشنبه به دعوت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  وارد لارستان شده بود در بازدید از مجموعه بزرگ خیرساز منیری در سخنانی اظهار داشت: در این مکان بین المللی خیرین ورزشیار کار مهمی را انجام داده اند که نشان از شایستگی مردم خوب و فهیم لارستان است. وی اظهار داشت:  شهر شما شهری بین المللی با گویشی بین المللی است و باید زیرساخت هایی که در لارستان ایجاد می شود در حد و اندازه مردم لارستان باشد.

تقی زاده افزود: احساس میکنم این سالن و مجموعه خیرساز منیری در آینده تیم های بزرگ را به خود جذب خواهد کرد و حتما ورزشکاران بین المللی در این شهرستان حضور پیدا خواهند کرد. وی گفت: در آینده نزدیک کفپوش این ورزشگاه با توجه به تامین اعتبارات آن نصب خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: استان فارس یکی از قهرمان خیزترین مناطق در جنوب کشور است که دارای اعتبار خاصی است و در آن مدیران خوبی قرار دارند. وی گفت: با توجه به حضور مردم و مسئولین تلاشگر و خوب استان آینده ای خوب را برای استان فارس و شهرستان لارستان پیش بینی میکنم.

تقی زاده در عین حال بیان داشت:  در اینجا قول میدهیم که حتما برنامه و پایگاه مسابقات بین المللی همسایگان را در این شهرستان برنامه ریزی نموده و پیگیری نماییم. وی گفت: اگر لارستان بتواند همسایگان و استان های اطراف خود را جذب کند ما قول میدهیم برای برگزاری مسابقات از تمام جوانب یاری نموده و مسابقاتی در سطح بین المللی برنامه ریزی و حمایت کنیم که  این اتفاق می‌تواند یک حرکت بین المللی در منطقه باشد .

معاون امور حقوقی وزیر ورزش در پایان سخنان خود گفت: حتما طی بازدید تیم کارشناسی در هفته آینده از منطقه، مسائل زیرساختی و نرم افزاری این شهرستان نیز بررسی خواهد شد تا در جهت رفع آن اقدام شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین