پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری باشکوه آئین اختتامیه لیگ برتر و جام حذفی فوتبال لارستان+تصاویر

آیین اختتامیه لیگ برتر لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، مراسم اختتامیه لیگ برتر لارستان  نکوداشت خیر اندیش حاج امیر فیشوری  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،…

آیین اختتامیه لیگ برتر لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، مراسم اختتامیه لیگ برتر لارستان  نکوداشت خیر اندیش حاج امیر فیشوری  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و تنی چند از مسئولین، پیشکسوتان و ورزش‌ دوستان لارستان در استادیوم تختی شهرقدیم  برگزار شد.

در آیین اختتامیه لیگ برتر فوتبال لارستان طارمی رئیس هیئتی فوتبال لارستان ضمن خوش امدگویی به مهمانان ظرفیت استعدادی ورزش لارستان را بسیار بالا خواند و از مسئولین تقاضای پیگیری های بیشتر در زمینه ورزش لارستان کرد.

در پایان مراسم که با نورافشانی همراه بود به تیم ستاره آبی لارستان به عنوان قهرمان مسابقات کاپ قهرمانی و مدال اهدا شد. کاپ اخلاق این مسابقات نیز به مرحوم علی آگاه بازیکن تیم ستاره آبی اهدا شد که خانواده مرحوم جهت دریافت آن حاضر شدند.

گفتنی است لیگ برتر فوتبال لارستان در ۶ ماه و بصورت دوره ای با حضور ۱۲ تیم برگزار و در این مسابقات ۲۳۰ گل از خط دروازه ها عبور کرد.

همچنین قبل از آیین اختتامیه،  مسابقه فینال جام حذفی لارستان بین دو تیم چمران لارستان و علی آباد جوان برگزار شد که تیم چمران با پیروزی در ضربات پنالتی به قهرمانی جام حذفی رده آزاد دست یافت.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین