پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری مانوردورمیزی در مرکزآموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان

 مانور دور میزی آشنایی با بیماری کرونا ویروس برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان رضایی رییس مرکز آموزشی…

 مانور دور میزی آشنایی با بیماری کرونا ویروس برگزار گردید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان رضایی رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) به عنوان فرمانده عملیات در این باره گفت: این مانور دور میزی با تلاش و برنامه ریزی مدیر بحران این مرکز جناب آقای نکیسا،همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور چین وبا هدف آشنایی کلیه پرسنل بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در زمینه طغیان این بیماری،مهار و عدم گسترش این ویروس در منطقه لارستان با حضور اعضای مدیریت بحران بیمارستان امام رضا(ع) -EOC دانشکده علوم پزشکی – کارشناس بیماریهای واگیر – مسول امور پرستاری و مامایی دانشکده علوم پزشکی و مسولان بحران معاونت بهداشتی در سالن شورای این مرکز برگزار گردید.

وی خاطر نشان کرد:عموم مردم باید جهت پیشگیری و عدم ابتلا به این بیماری توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و به آن عمل کنند. درپایان وی از کلیه همشهریان محترم درخواست نمود به دلیل تشویش اذهان عمومی و عدم ایجاد رعب و وحشت در بین مردم به خاطر شیوع این بیماری در منطقه از انتشار هرگونه اخبار کذب خصوصا در فضای مجازی خودداری نمایند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین