سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

بهره برداري از طرح توسعه 140 میلیاردی فرودگاه لارستان با حضور وزیر راه

همزمان با دهه فجر و در آستانه چهل و يکمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، طرح توسعه فرودگاه لارستان با حضور وزير راه و شهرسازي به بهره برداري رسيد. به گزارش…

همزمان با دهه فجر و در آستانه چهل و يکمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، طرح توسعه فرودگاه لارستان با حضور وزير راه و شهرسازي به بهره برداري رسيد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی فرودگاه لارستان؛ طرح توسعه فرودگاه لارستان که صبح امروز ۱۷ بهمن ماه با حضور محمد اسلامی به بهره برداری رسید شامل بهسازي و توسعه اپرون و تاکسي وي اصلي سطوح پروازي می شود.

پروژه دیوار حفاظتی پیرامون ، دیزل ژنراتور ترمینال مسافری و موتور ژنراتور  استند بای برق اضطراری و همچنین پارکینگ خودرو مسافری مسقف و پروژه احداث و تجهیز ساختمان CCTV مرکز کنترل دوربین های مدار بسته از دیگر طرح هایي بود که به بهره برداري رسید. در مجموع براي اجراي اين طرح ها بيش ۱۴۰ ميليارد ريال هزينه شده است.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان از ریشه با خودیاری مردمی انجام شده و با همت و نقشی که ایفا کرده اند حق هست که با بهترین کیفیت، خدمات پروازی و رفاهی را در این فرودگاه برای مردم ارائه کنیم. وی گفت: امیدواریم که به همین نسبتی که فرودگاه لارستان توسعه داده شده شرکت ها بتوانند پروازهای این فرودگاه را نیز توسعه دهند و نیازهای مردم را برطرف کنند.

وزیر راه و شهرسازی کیفیت ساخت و ساز و پروژه های توسعه فرودگاه لارستان را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: کارهایی که انجام شده با کیفیت و اصولی بوده است.

گفتني است؛ در جریان بهره برداری از این پروژه ها، استاندار فارس، نماينده مردم و فرماندار ویژه لارستان و اسفندياري عضو هيات مديره و راهبر عمليات فرودگاهي شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران نيز حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین