پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

در مسیر انتخابات(5)/پاسخ ۱۷ کاندیدای نهایی به سوال5 میلادلارستان:”مدیریت جهادی”

پنجمین سری پاسخ های ۱۷ کاندیدا به سوالات میلاد لارستان امروز منتشر شد. همان طور که چندی پیش نیز در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان به اطلاع رسید، با توجه…

پنجمین سری پاسخ های ۱۷ کاندیدا به سوالات میلاد لارستان امروز منتشر شد. همان طور که چندی پیش نیز در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان به اطلاع رسید، با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان بر آن شد تا به منظور روشن شدن افکار عمومی و به جهت معرفی بیشتر کاندیداهای این دوره مصاحبه ای را با آنان ترتیب دهد. بر همین اساس سوالاتي جهت مصاحبه با  كانديداهاي محترم نمايندگي حوزه انتخابيه لارستان،خنج، گراش و اوز تهيه و در اختیار آنان قرار گرفت.

همان گونه که قبلا نیز اشاره شد  توجه به لزوم رعايت عدالت در انتشار پاسخها و نيز به سبب امكان مقايسه بهتر نگرش فكري كانديداهاي محترم در کنارهم، بناست تا در دو شماره آتی ۱۴۵۸  و ۱۴۵۹  نشريه ميلادلارستان تا زمان انتخابات، پاسخ به سوالات  ارائه شده توسط  كانديداها به صورت یکجا منتشر گردد.

اما در پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان بنا داریم تا روزانه  پاسخ به ۲ سوال توسط کاندیداها را منتشر نماییم

چند نکته مهم:

۱)  جناب آقای میلاد خرمی با کد نامزدی ۴۲ علیرغم پیگیری صورت گرفته به دلیل مشغله فراوان امکان پاسخگویی برایشان میسر نشده و عذرخواهی نمودند

۲) خبرهای مختلفی مبنی بر اجماع و یا انصراف برخی کاندیداها منتشر شده است. اما با توجه به عدم اعلام رسمی آنها و تا قبل از آن زمان پاسخ کلیه کاندیداها منتشر خواهد شد و در صورت اجماع  و یا انصراف کاندیدا/کاندیداهایی خاص در سوالات بعدی اسامی و پاسخ های آنها بر همین اساس بروزرسانی خواهد شد. بدیهی است بروزرسانی این موارد در روزنامه با توجه به موضوع چاپ و آماده سازی مطالب جهت چاپ به راحتی میسر نخواهد بود

۳) پاسخ های دریافتی برخی  به صورت صوتی و برخی به صورت متنی بوده و در خصوص پاسخ های صوتی تلاش شده تا حقی پس از پیاده سازی توسط میلاد لارستان  ضایع نگردد. 

۴) اسامی و پاسخ ها بر اساس حروف الفبا گردآوری شده است

۵) با توجه به انصراف آقای نادر زمانی با کد ۵۱ پاسخ های ایشان به سوالات در ادامه منتشر نخواهد شد

۶) با توجه به اجماع صورت گرفته در گراش احتمال انصراف برخی نامزدها وجود دارد، اما تا پیش از انصراف رسمی آنان، تمامی پاسخ ها منتشر خواهد شد.

پنجمین بخش پاسخ ۱۷  کاندیدای محترم به سوالات میلاد لارستان را در ادامی می خوانیم:

(کلیه سوالات را از اینجا ببینید)

لینک پاسخ به سوال اول  (اینجا)

لینک پاسخ به سوال دوم (اینجا)

لینک پاسخ به سوال سوم(اینجا)

لینک پاسخ به سوال چهارم(اینجا)

سوال پنجم

=========================================================================

به عنوان يك نماينده مجلس(درصورت انتخاب) تا چه حد به مديريت جهادي معتقديد؟ در صورت اعتقاد به اين موضوع چند مصداق واقعي از مديريت جهادي در فعاليت هاي قبلي خود ارائه نماييد.

=========================================================================

۱) آقاي علاءالدین بروجردی فرزند محمد ابراهیم كد نامزد ۱۸

مدیریت جهادی یک ضرورت قطعی برای موفقیت در اجرای امور کشور است. با توجه به اینکه وظیفه نمایندگان تقنین و نظارت بر اجرای قانون است بنده نظارت را نظارت فعال بر اجرای قانون میدانم و نه نظارت منفعل با توجه به اینکه یکی از مهمترین قوانین مجلس قانون بودجه است که نظارت جدی و پیگیری مصرانه پروژه هایی مانند ساخت بیمارستان حضرت آبت الله العظمی بروجردی، دانشکده دندانپزشکی و بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور با ۲۴۳ یونیت در بروجرد و پروژه های متعدد دیگر نماد مدیریت جهادی است

==================================================================================

۲) آقاي جمشید جعفرپور فرزند نعمت كد نامزد ۲۵  

با مدیریت جهادی موافق هستم اما نباید این برداشت شود که مدیریت جهانی یک مدیریت صرفا هیجانی و بدون ابتناع بر کارشناسی و دستاوردهای علمی باشد. مدیریت جهادی یعنی وقتی با مبانی علمی مسیری مشخص شد در اجرای آن تعلل و درنگ کرد و نباید بخاطر کمبود امکانات و ابزار محدود شد و منتظر تجهیزات خارجی ماند و از هر وسیله ای باید برای رسیدن به نتیجه مورد نظر استفاده کنیم. مدیریت جهادی شبیه همان مدیریت های اوایل انقلاب است که برای ما پر سود بود اما متاسفانه در حال حاضر اینگونه مدیریت ها کمتر مورد توجه قرار گرفته میشود و فرصت ها از دست می رود. نمونه مدیریت جهادی که در دوران نمایندگی بنده صورت گرفت بحث راه اندازی مرکز آموزش عالی لارستان بود که با یک مجوز و بدون هیچ امکانی تصمیم گرفته شد که در کوتاه ترین زمان این مرکز راه اندازی شود از طریق گردآوری افرادی که می‌توانستند یک گوشه کار را بر عهده بگیرند و استفاده از امکانات خیرین و دستگاه های اجرایی این اتفاق در منطقه به ثمر نشست و از نتایج شیرین این اقدام انقلابی بهره می‌بریم .

==================================================================================

۳) آقاي محمود جوکار فرزند نظر كد نامزد ۲۷   

در جایی که نیت و هدف افراد کار خیر و برای خداوند باشد، بهترین مدل مدیریت همین مدیریت جهادی هست. بنده به عنوان عضو اصلی هیات امنای مسجد و حسینیه گمرک شهید رجائی و قبل از آن در زمان سکونت در شهر خودم بنارویه در قالب عضو فعال بسیج در این زمینه فعالیت های زیادی داشته ام.

==================================================================================

۴) آقاي حسین حسین زاده فرزند غلامعباس كد نامزد ۲۸

معتقدم یکی از راه‌های برون‌رفت از شرایط فعلی اجتماعی و اقتصادی موجود، مدیریت جهادی است. مدیریت جهادی یعنی همان روحیه‌ی انقلابی. فعالیت‌های جهادی بنده برمی‌گردد به اوایل دوران نوجوانی که در قالب پایگاه‌های بسیج محله مشغول به فعالیت بودم. اما به عنوان مصداقی عرض کنم که به طور مثال کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده در سرپل ذهاب و کرمانشاه و برپایی سالانه موکب بسیج وزارت نفت در پیاده‌روی اربعین در چذابه. در حال حاضر نیز عضو بسیج وزارت نفت هستم.

==================================================================================

۵) آقاي حسینعلی حسین شیری فرزند رضاعلي مشهور به شيري كد نامزد ۲۹

راه برون رفت کشور در تمام حوزه ها همین روحیه جهادی ابتدای انقلاب است. یکی از موفقیت های صنایع دفاعی ما روحیه جهادی و تفکر جهادی داشتن و بروز بودن صنایع دفاعی ما است. ایمانی که در این بدنه وجود دارد ما را از نیازمندی به کشورهای غربی در زمینه نظامی خودکفا کرده است. من خودم بسیجی هستم و ۳۴ سال سابقه بسیجی دارم. در زمان فرمانداری و بخشداری نیز در مناطق محروم برای مدارس عشایر بیشترین کمک را کرده ام. به راههای روستایی یه شخصه سر میزدم. من از ۶:۳۰ صبح تا ۱۱ شب در زمان مسئولیتم سر کار بودم. این روحیه از اعتقادات من است. اگر این روحیه در کشور نباشد ضربه خواهیم خورد.

==================================================================================

۶) آقاي میلاد خرمی فرزند يدالله كد نامزد ۴۲

علیرغم پیگیری صورت گرفته به دلیل مشغله فراوان امکان پاسخگویی برایشان میسر نشده و عذرخواهی نمودند

==================================================================================

۷) آقاي ناصر دلخوش فرزند عبدالمهدي مشهور به حاج ناصر كد نامزد ۴۵

معتقد به مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است و یکی از شعارهای من هم همین است. با توجه به اینکه سالهاست در حوزه جهادی کار میکنم و ریاست مجمع جهادی شهرستان گراش و همچنین نماینده گروههای جهادی استان فارس را بر عهده دارم مدت هاست که در کمیسیون های عالی مجمع عالی جهادی کشوری فعالیت و هم فکری میکنم. من معتقدم که راه برون رفت از وضعیت کشور اتکا به کار جهادی و خستگی ناپذیر خواهد بود. باید دست به دست هم دهیم و با جدیت و روحیه جهادی به برخی از مشکلات فعلی کشور از جمله اقتصادی و فرهنگی بر اساس فرموده رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب با اتکا به توان داخلی و جوانان مرز و بوم نائل شویم.

==================================================================================

۸) آقاي حشمت اله زارعی فرزند كاكاجان كد نامزد ۴۸

بنده در عصر كنوني اعتقاد دارم كه يا يك شخص نبايد مدير باشد و يا اگر مدير شد بايد مدير جهادي باشد چون كاستي‌ها و نابساماني‌ها و عقب‌ماندگي‌هاي موجود مرتفع نخواهد شد فكر با حركت جهادي مصاديق حركت جهادي ۱-پيشتاز بودن در كمك به هم نوعان ۲-پيشتاز بودن در عرصه علم و فناوري ۳-پيشتاز بودن در عرصه جهاد و شهادت ۴-پيشتاز بودن در عرصه توليد و رساندن آن محصول به مرز خودكفايي

==================================================================================

۹)آقاي نادر زمانی فرزند احمد كد نامزد ۵۱

ابشان از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داده اند

==================================================================================

۱۰)آقاي داریوش سپاده فرزند علي كد نامزد ۵۲

الف: مطمئنا مدیریت جهادی سرلوحه و لازمه مجلس کارآمد انقلابی است و یقینا در عصر حاضر و با توجه به مشکلات موجود در کشور مدیریت جهادی نجات ‌بخش مسائل کشور خواهد بود.
ب: از آنجا که بنده تاکنون هیچ سمت رسمی و شاخصی نداشته ام، مستنداتی دال بر این موضوع برای ارائه ندارم.

==================================================================================

۱۱) آقاي محمود عسکرپور فرزند غلامرضا كد نامزد ۵۶

به نظر اینجانب برای تسریع در پیشرفت کشور در رسیدن به قله ها، مدیریت جهادی نیاز جامعه امروز ایران یک ضرورت است. وضعیت امروز کشورکشش مدیریت خسته و ناکارآمد را ندارد، بیشتر مشکلات کشور ناشی از مشکلات مدیریتی است و تنها راه مقابله با این وضعیت مدیریت جهادی است.مصداق ها تماما خدمت جهادی به دانش اموزان مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی به ان نقاط با هماهنگی اموزش وپرورش بوده است

==================================================================================

۱۲) آقاي مصیب علی شیر فرزند غلامرضا كد نامزد ۵۷

مدیریت جهادی یعنی مدیریت عملیاتی. شاید برخی احساس کنند که مدیریت جهادی یعنی اینکه یک بسم‌الله بگوییم و کاری را شروع کنیم و به هر ترتیبی به نتیجه برسانیم. خیر. این گونه نگاه، نگاه جهادی نیست و بلکه هزینه‌بر است در اغلب اوقات نتیجه عکس خواهد داد.
مدیریت جهادی یعنی برنامه‌ریزی عملیاتی طرحی با پشتوانه علمی. این نوع نگاه دقیقا در میانه نگاه افراط و تفریطی است. یک سر طیف پشت میزنشینان هستند که فکر می‌کنند با فکر کردن و نشستن کارها انجام می شود و در سر دیگر طیف، افرادی هستند که به نگاه کارشناسی و علمی اعتنایی ندارند و خود به دل کار می‌زنند. هر دو نوع نگاه اشتباه است.  مدیریت جهادی همان قدر که به توان اجرایی و عملیاتی اهمیت می‌دهد به پشتوانه علمی هم پایبند است. این نوع نگاه نیاز به تفکر انقلابی دارد که در ادامه توضیح خواهم داد که نماد این نوع نگاه هم جوانان هستند. یعنی نیروی جوانی است که می تواند نقطه اتصال توان کارشناسی و اراده عملیاتی باشد.

==================================================================================

۱۳) آقاي حسینعلی فقیهی فرزند ابراهيم مشهور به حاج حسين كد نامزد ۶۱

بنده یک تولید کننده ام. یک کارخانه تولید فرفورژه دارم و یک کارخانه بسته بندی خرما به نام شرکت گلت . یقینا راه برون رفت و تمایز منطقه در تولید با مدیریت جهادی می‌باشد . و‌من با تجربه بیست ویک ساله ام‌کمک‌ میکنم که تولید راه بیفتد . ضمن اینکه بنده یک صادر کننده هستم وبا کارت بازرگانی …

==================================================================================

۱۴)  آقاي هاشم قاسمی فرزند عبدالحسين كد نامزد ۶۴

مديريت جهادي مبني بر علوم نوين و پيشرفته مديريتي
الف)توسعه مدارس شبانه‌روزي به دليل پراكندگي استان و عدم دسترسي روستائيان و عشاير سيار به مدارس روزانه و در راستاي توسعه عدالت آموزشي
ب)افزايش پذيرش دانشجو در دانشگاه‌هاي فرهنگيان از طريق توسعه اين مراكز
ج)انتخاب معلم نمونه از طريق تغيير مكانيزم جمع‌آوري كاغذ و مدارك صوري به انتخاب عملي در كلاس اول، توسط دانش‌آموزان و مديران مدارس

==================================================================================

۱۵) آقاي یوسف محبی فرزند محمدجعفر كد نامزد ۶۸

از نظر اینجانب مدیریت جهادی ریشه در تکلیف شناسی، واقع بینی و آرمان گرایی دارد، لذا آنرا تنها راهکار برون رفت از مشکلات و تنگناهای کشور با حرکتی شتابان، صادقانه، عقلانی و بدون منت و چشم داشت به سوی توسعه می دانم و همچون گذشته خود را ملزم به گام برداشتن در این مسیر می دانم.

==================================================================================

۱۶) آقاي منصور محتاجی فرزند علي اصغر كد نامزد ۶۹

مدیریت جهادی یعنی کار شبانه روزی و اوج بهره وری از توان نیروهای داخلی. بنابراین کار گروهی علاوه بر همت، تابع بهره بردن از استعداد و همت مردم بخصوص جوانان است. در دورانی که در فرمانداری لارستان حضور داشتم ، در شرایطی که حدود ۸۰ درصد حوزه انتخابیه فعلی(شامل شهرستان های لارستان و گراش و اوز) زیر مجموعه فرمانداری بود، در دورانی که فرماندار شهرستان به واقع در عرصه اجرایی تنها بود و نماینده را در کنار خود نمی دید، در جای جای محدوده سه شهرستان فعلی، بصورت شبانه روزی فعالیت عمرانی صورت می گرفت و هنوز برکات آن دوران برای مردم مناطق بیاد مانده است. کافی است عظمت استقبال از مقام معظم رهبری ـ رئیس جمهور ـ مسکن مهر در همه شهرها ـ فعالیت در روستاها و … را از نظر بگذرانید.

==================================================================================

۱۷)  آقاي یعقوب موحدی فرزند محمد حسین كد نامزد ۷۵

بله، یکی از راه های پیشرفت و موفقیت در کار و خدمت به مردم انتخاب مدیران جهادی –پاکدست-متدین انقلابی و متخصص و کار بلد است . تا پای جان راه شهدا و امام شهدا و ایثارگران را ادامه خواهم داد.

==================================================================================

  ۱۸) آقاي محمداسماعیل یگانه فرد فرزند محمدحسن مشهور به يگانه كد نامزد ۷۹

 در زمان مدیریتم کاملا جهادی کار کرده ام، جهادی یعنی کارکردن بدون دریافت مزد آن تلاش یا کار. از ساعت ۷ صبح تا پاسی از شب با کمترین دریافتی نسبت به مدیران همتراز خود و حتی بعضا با هزینه شخصی امورات اجرایی را انجام می دادم، مخلص کلام درگیری با مافیای قدرتمند دخانیات و از دست دادن مدیریت…مدارک موجود است. یک جستجویی در گوگل انجام دهید به چند مورد مبارزاتیم برمی خورید. مدیریت جهادی یعنی مدیر چند استان باشید و شامل دریافت مسکن مهر شوید! آن هم مدیر ارگانی باشید که با یک امضاء نه یک مسکن مهر بلکه کل پروژه مسکن مهر را یکجا صاحب شوید…
در ضمن در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز دو سال رتبه برتری کشوری و یکبار از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری بابت فعالیتم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بصورت کتبی تقدیر شده ام.همچنین با ارائه طرحی در شرکت دخانیات ایران به جهت بحث اشتغال زایی قابل توجه در دیگر صنایع بیرونی و اشتغال زایی مناسب مورد تشویق کتبی از طرف معاون وزیر صنعت و معدن و مدیر عامل دخانیات در سال ۱۳۸۵ قرار گرفتم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین