پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هیچ موردمشكوكي از ابتلا به كرونا ويروس در لارستان ديده نشده است

هیچ موردمشكوكي از ابتلا به كرونا ويروس در لارستان ديده نشده است؛ به شایعات توجه نکنید. رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان گفت: تا امروز شنبه سوم…

هیچ موردمشكوكي از ابتلا به كرونا ويروس در لارستان ديده نشده است؛ به شایعات توجه نکنید. رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان گفت: تا امروز شنبه سوم اسفند ماه هیچ مورد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در سطح شهرستان لارستان مشاهده نشده است.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان دکتر محمد حسین کریمی اظهار داشت: جلسات مختلفی در راستای پیشگیری از ابتلا برگزار شده و تدابیر لازم برای مقابله با این بیماری در سطح شهرستان اندیشیده شده و همه تیمهای بهداشتی و درمانی دانشگاه در حال آماده باش هستند.وی با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی تصریح کرد: تیمهای بهداشتی، درمانی دانشکده بصورت شبانه روزی در حال رصد و کنترل علائم بروز این ویروس در سطح شهرستان هستند؛ اما مهمترین نکته در پیشگیری از این بیماری رعایت نکات بهداشتی بخصوص بهداشت دست هاست.

وی افزود: ركن اول در پيشگيري از اين بيماري ويروسي شستشوي مكرر دست ها است، زيرا افراد بدون اينكه توجه داشته باشند در طول روز دست هاي خود را به سطوح مختلف چون دستگيره در و غيره مي زنند. لمس اين دست هاي آلوده به صورت و دهان ابتلاي اين بيماري را تسهيل مي كند. به گفته وي رعایت فاصله، دست ندادن به افراد، استفاده از دستمال کاغذی هنگام عطسه و سرفه و دست نزدن به چشم ها موکدا توصیه می شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در ادامه بیان کرد: از آنجا که اطلاع رسانی دقیق و شفاف عامل مهمی در کنترل این بیماری به شمار می رود، اطمینان می دهیم که در صورت تایید هر مورد مشکوک یا مبتلا به این ویروس در سطح شهرستان، بلافاصله از طریق مراجع رسمی به اطلاع مردم عزیز رسانده شود.

مجددا تاکید میشود مردم عزیز شهرستان های لارستان خنج و اوز اخبار مربوط به مسایل بهداشتی و درمانی را صرفا از طریق سایت و کانال های پایین دنبال کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین