پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

3 اطلاعیه مهم روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان

در پی گسترده تر شدن ویروس کرونا در کشور و به سبب جلوگیری از اتفاقات در منطقه،‌ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تاکید بر اینکه تاکنون موردی از…

در پی گسترده تر شدن ویروس کرونا در کشور و به سبب جلوگیری از اتفاقات در منطقه،‌ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تاکید بر اینکه تاکنون موردی از مبتلایان به این ویروس در منطقه شناسایی نشده است ۳ اطلاعیه مهم را صادر نمود. متن اطلاعیه ها به شرح زیر است:

۱) چنانچه در *دوهفته اخیر*، خود و یا خانواده تان *در قم بوده و یا به قم سفر داشته اید،* حتما جهت معاینه به خانه های بهداشت، مراکز جامع سلامت روستایی و شهری و یا به بیمارستان ها مراجعه کنید.

۲)  با توجه به اهمیت پرهیز از ازدحام در مواقع شیوع بیماری های واگیردرخواست میگردد از مراجعه غیر ضروری به بیمارستان چه در ساعات غیر ملاقات وچه در ساعات ملاقات اجتناب گردد و ترجیحا تلفنی احوال بیمار خود را جویا شوید. لذا برای پیشگیری از این ازدحام از امروز ۴ اسفند ۱۳۹۸ ملاقات صرفا برای یک نفر از همراهان مقدور خواهد بود و ساعات ملاقات حذف شده است.

۳)‌مردم عزیز لارستان خنج و اوز کلیه سوالات خود در ارتباط با *کرونا ویروس* را با شماره تماس ۵۲۲۴۸۰۲۰ در میان بگذارید. این شماره بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم در مورد بیماری کروناست.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین