یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مرحله اول ضد عفونی شهر لار آغاز شد

مرحله اول ضد عفونی شهر لار در پیشگیری از کرونا ویروس، دقایقی پیش آغاز شد محمد امین منتظری معاونت خدمات شهری شهرداری لار گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری…

مرحله اول ضد عفونی شهر لار در پیشگیری از کرونا ویروس، دقایقی پیش آغاز شد محمد امین منتظری معاونت خدمات شهری شهرداری لار گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و ضد عفونی معابر، اماکن تجاری و بازارچه ها، در مرحله اول؛ ۲۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده برای چند مسیر پر تردد در شهرجدید و شهرقدیم لار در نظر گرفته شده که ساعت ۲۴ امشب توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار با همکاری واحد امور شهر و واحد موتوری آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، وی افزود: نیروهای خدمات رسان شهرداری لار در این مرحله در قالب اکیپ ۷ نفره، مسیرهای چهل متری اول، بلوار دانشجو، میدان بسیج، ۳۰ متری هلال احمر و میدان طاووس در شهرجدید و مسیرهای چهارراه پیروزی، میدان شهید نصیری، میدان مدرس و خیابان های مدرس شمالی و جنوبی را ضدعفونی خواهند کرد.

معاونت خدمات شهری شهرداری لار گفت: برنامه‌های دیگری برای ضدعفونی کردن اماکن و مکان‌های پر تجمع توسط شهرداری در نظر گرفته شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری انجام می شود.

وی از بازاریان به ویژه فروشندگان مواد غذایی خواست تا اجناس خود را در جای مناسب قرار داده تا در صورت نفوذ مواد ضدعفونی کننده، به اجناس خسارتی وارد نشود. منتظری همچنین از شهروندان نیز خواست تا برای سهولت در کار این نیروهای خدمات رسان از پارک خودرو در مسیرهای ذکر شده خودداری کنند.

عکس: تزئینی

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مرحله اول ضد عفونی شهر لار آغاز شد”

  1. ناشناس گفت:

    داخل بازار ، مساجد و ترمینا ل ها بانک ها پمپ بنزین ها ضد عفونی نیاز داره

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین