جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ارائه خدمات به شکل غیرحضوری توسط اداره گاز لارستان

روابط عمومی اداره گاز شهرستان لارستان با صدور اطلاعیه ای از ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا» خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، روابط…

روابط عمومی اداره گاز شهرستان لارستان با صدور اطلاعیه ای از ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا» خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی اداره گاز شهرستان لارستان با صدور اطلاعیه ای از ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا» خبر داد. در این اطلاعیه آمده است.

همشهریان و مشترکین عزیز و گرامی گاز

باسلام واحترام

باستحضار شما عزیزان می رساند شرکت گاز شهرستان لارستان بمنظور تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تمامی خدمات خودرا بصورت غیر حضوری ارائه می نماید لذا خواهشمند است جهت خدمات مربوط به مشترکين از قبیل اشتراک پذیری، گازبها، خرابی و نصب کنتور با شماره تلفن مستقیم ۵۲۲۵۱۳۴۸ ، برای خدمات نصب علمک و اجرای شبکه و تعمیرات شبکه و انشعابات با شماره مستقیم۵۲۲۵۱۳۶۸ در ساعات اداری و خدمات امداد و اتفاقات بصورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن ۱۹۴ یا ۵۲۲۵۳۰۵۸ تماس حاصل فرمایید.

هدف ما حفظ سلامتی شما عزیزان و جلوگیری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان و همچنین حفظ سلامت عمومی جامعه می باشد. از اینکه با ما در این راستا همگام شده و ما را همراهی میفرمایید سپاسگزاریم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین