جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

شورای شهر و شهرداری 4 تب سنج به دانشکده علوم پزشکی اهدا کردند

 از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر لار چهار دستگاه تب سنج حرارتی جهت تشخیص بهتر بیمارات مشکوک به کرونا ، به ارزش هشتاد میلیون ريال به رئیس دانشکده علوم…

 از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر لار چهار دستگاه تب سنج حرارتی جهت تشخیص بهتر بیمارات مشکوک به کرونا ، به ارزش هشتاد میلیون ريال به رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان اهدا شد.

روز گذشته رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان به دعوت اعضای شورای شهر لار در صحن شورا حضور یافت. به گزارش میلاد لارستان در ابتدای این نشست  میرپور رئیس شورا  از کریمی رئیس دانشکده و همکارانشان، همچنین کادر پرتلاش بیمارستان امام رضا(ع) که همواره برای حفظ سلامت مردم در تلاشند، قدردانی کرد. وی در ادامه درخصوص حفظ سلامت شهروندان و لزوم توجه بیشتر به بیماری کرونا، در نظر گرفتن تمهیدات برای سلامت کارمندان ادارات و در اختیار قرار دادن مواد ضدعفونی کننده برای کارکنان، نگرانی از ورود مسافران از دیگر شهرها و نیاز به کنترل بیشتر مبادی ورودی شهر مطالبی بیان نمود.

کریمی نیز ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورا در ضدعفونی کردن شهر، باتوجه به اهمیت و حساس بودن موضوع ؛ لزوم رعایت مسائل بهداشتی علی الخصوص برای افراد در سنین بالاتر را ضروری دانست. تاکید بر فرهنگ سازی و توجه بیشتر شهروندان، تهیه مواد ضدعفونی کننده در واحد پیشگیری از بیماریهای واگیر و ارائه آن به مردم، پیگیری اخبار و نکات آموزشی از روابط عمومی و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی لارستان درخصوص بیماری کرونا، بخش دیگری از صحبتهای این مقام مسئول  بود.

در پایان از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر لار چهار دستگاه تب سنج حرارتی جهت تشخیص بهتر بیمارات مشکوک به کرونا ، به ارزش هشتاد میلیون ريال به رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان اهدا شد.

خبرنگار-جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شورای شهر و شهرداری 4 تب سنج به دانشکده علوم پزشکی اهدا کردند”

  1. مدینه صابری گفت:

    به نظر من باید به شورای شهر و کمسیون های آن تبریک گفت چون درایت بالائی دارند و با درایت و قدرت تفکر و تعقل خود میدانند و درک کرده اند که اهمیت سالم زیستن چیست! این اقدام شورا بار دیگر ثابت کرد ارزش زندگی سالم با دستان توانمند انسان های فرهیخته ترویج می شود. اهدا چهار دستگاه تب سنج حرارتی جهت تشخیص بهتر بیمارات مشکوک به کرونا به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان اقدامی بسیار خوب و مثبت برای ترویج سلامت شهروندی است و این امور توسط شورا بار دیگر ثابت کرد تلاش باری ایجاد و تثبیت سلامت شهروندی پایدار با دستان و همیاری همه مسئولان عملی خواهد شد و این فقط محدود به خدمات مراکز بهداشتی نیست و در دستان همه مسئولان محقق شده است و حتمأ با این اقدامات فراگیر کرونا ریشه کن خواهد شد و بساطش از جامعه محو خواهد شد و امنیت فکری و عملی لارستان محقق خواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین