جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازدید مسئولان شرکت نفت لار از فرآیند سوخت رسانی در جایگاه‌ها با چاشنی”کرونا” +عکس

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان ضمن بازدید از روند خدمات رسانی به مردم در جایگاههای عرضه سوخت و نحوه اجرای دستورالعملهای مقابله با انتشار ویروس کرونا در…

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان ضمن بازدید از روند خدمات رسانی به مردم در جایگاههای عرضه سوخت و نحوه اجرای دستورالعملهای مقابله با انتشار ویروس کرونا در هنگام سوختگیری، از پرسنل و مدیران جایگاههای عرضه فرآوردهای نفتی “امام رضا(ع) لار” و “خلیج فارس گراش” تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میلادلارستان  در حالیکه مردم و مسئولین، تمام تلاش خود را در راه مبارزه جدی با ویروس کرونا به کار گرفته اند، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز با تمام ظرفیت و توان، ضمن استمرار فعالیت و انجام وظایف و مسئولیتهای محوله، در صف مقدم پیشگیری از شیوع این ویروس قرار گرفته است.

با توجه به مراجعات بی وقفه و شبانه روزی مردم به جایگاهها جهت سوختگیری، کارکنان پمپ بنزینها در معرض جدی این بیماری قرار دارند اما این مردان سختکوش، با ایثار و از خودگذشتگی، حتی برای یک لحظه خدماترسانی به مردم را متوقف نکرده اند و با رعایت حداکثری نکات بهداشتی، همچون گذشته به کار و فعالیت مشغول اند.

 در آستانه میلاد امام علی(ع) و روز پدر، مسعود حسنیان، رئیس ناحیه لارستان به همراه معاونین خود با حضور در جایگاههای صالح پور و خلیج فارس، از کار شبانه روزی و فعالیت بی وقفه کارکنان این جایگاهها در این شرایط دشوار و پر خطر، تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین برای مجموعه فعالین امر تامین و توزیع سوخت و انرژی اعم از مدیران و صاحبان جایگاههای سوخت در شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز، رانندگان نفتکشهای جاده پیما، پیمانکاران حمل فرآورده و کارشناسان و مهندسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان نیز آرزوی سلامتی نمود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازدید مسئولان شرکت نفت لار از فرآیند سوخت رسانی در جایگاه‌ها با چاشنی”کرونا” +عکس”

  1. ناشناس گفت:

    چه دروغ زیبایی
    من همین دیروز اونجا بودم نه دستکش بود نه خوپشون بنزین میزدین
    دروغ نگین میلاد از تو انتظار نداشتم دروغ رو خبر کنی بذاری

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین